دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش خبرنگار اعزامی آنا از دوحه

حاج صفی: سعی می کنیم فردا گل بزنیم و آن را تقدیم مردم کنیم

حاج صفی: سعی می کنیم فردا گل بزنیم و آن را تقدیم مردم کنیم
ملی‌پوش فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوبی انجام دهیم و همه از آن لذت ببرند.
کد خبر : 815670

به گزارش خبرنگار اعزامی آنا از دوحه، احسان حاج صفی در نشست خبری گفت: به نام خدای رنگین کمان. اول از هر چیز تسلیت عرض می‌کنم خدمت همه خانواده‌های داغدار و این را بدانند ما در کنارشان هستیم. از روزی که وارد کشور قطر شدیم تا الان تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر شدیم، یک بازی دوستانه خیلی خوبی در اینجا انجام دادیم و نقاط ضعف‌مان را برطرف کردیم و خدا را شکر صد در صد آماده‌ایم. خدا را شکر مصدومیتی ندارم به جز یک بازیکن که امید ابراهیمی عزیز را در اردوی قبلی به دلیل مصدومیت از دست دادیم. کنار ما نیست و امیدوارم هر چه سریع‌تر مصدومیتش را پشت سر بگذارد و کنار تیم برگردد.

وی در مورد تیم انگلیس گفت: تیم انگلیس یکی از بهترین‌ تیم‌های دنیاست، و بازیکنان خیلی خوبی دارد. این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قدرت آن‌ها را آنالیز کردیم. امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوبی انجام دهیم و همه از آن لذت ببرند. در آخر امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم و مردم را خوشحال کنیم.

حاج صفی در پاسخ به این سوال که برای بازی با انگلیس چه سورپرایزی دارید، اظهارداشت: سوراپرایز خاصی نداریم. در بازی با تونس روی دو اتفاق دو گل خوردیم اما در بازی قبل مقابل سنگال و اروگوئه همین اتفاقات بود ولی ما بازی را خوب شروع کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. در دیدار  با تونس هم خوب بازی کردم اما موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد؛ متأسفانه روی اشتباهات آن‌ها به گل تبدیل شد. باز هم می‌گویم انگلیس تیم بسیار خوبی است و نفرات خوبی دارد.ما یک تیم هستیم و بهترین عملکرد را فردا صد در صد اجرا می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.

وی در باره شرایط روحی بازیکنان عنوان کرد: شرایط کشورمان خوب نیست و نمی‌توان کتمان کرد؛ بچه‌ها هم این را می‌دانند ولی فردا یک بازی خیلی مهم داریم. معمولا اولین بازی‌ها خیلی مهم است تا بتوانیم نتیجه بگیریم. هر چه داریم از مردم‌مان است و این‌جا هستیم که سخت تلاش کنیم و بجنگیم و بهترین عملکردمان را در زمین به نمایش بگذاریم و گل‌های‌مان را تقدیم به مردم داغدار ایران کنیم و امیدوارم که شرایط آن‌طور که مردم ما می‌خواهند رقم بخورد و همه شاد باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته