دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1401 - 10:19
از شایعه تا واقعیت

پروژه کشته‌سازی رسانه‌ای به دانشگاه آزاد یزد رسید

پروژه کشته‌سازی رسانه‌ای به دانشگاه آزاد یزد رسید
شایعه کشته‌سازی از سوی رسانه‌های غربی درباره دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حالی منتشر می‌شود که مرحومه «هانیه مرادی‌نژاد» به‌دلیل حادثه‌ در محل کارش جان سپرد.
کد خبر : 815325
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از یزد، مرحومه هانیه مرادی‌نژاد دانشجوی رشته ارتباطات تصویری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد که متولد سال ۱۳۷۷ و استاد دانشگاه کوثر سیرجان است برای دانشجویانش در دفتر کار خود کلاس طراحی جواهرآلات برگزار کرده بود.
 
مرحومه مرادی نژاد دقایقی قبل از آغاز کلاس برای چینش کلاس به دفتر کارش رفت و در حال جابه‌جایی کمد بود که ناگهان کمد سقوط کرده و سنگینی آن موجب شکستگی مهره گردن و آسیب نخاعی و در نهایت فوت وی شد.

خانم مرادی‌نژاد ساکن سیرجان بود و فقط برای تحصیل به دانشگاه آزاد اسلامی یزد می‌آمد که در روز حادثه در سیرجان و در محل کارش بود.

شبکه‌های معاند غربی که از ابتدای اغتشاشات با دروغ‌پردازی دنبال تشویش اذهان مردم و وارونه جلوه دادن بسیاری از حقایق است، این حادثه ناگوار را به جمهوری اسلامی نسبت داده‌اند و با دروغ‌پردازی برای ایجاد اختلال در آرامش فضای جامعه این بار، این پروژه را به مرحومه مرادی‌نژاد پیوند زدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته