دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۳ روز تا جام جهانی

ملی پوش آمریکا: باید انگلیس را شکست دهیم

ملی پوش آمریکا: باید انگلیس را شکست دهیم
هافبک جوان تیم ملی فوتبال آمریکا می‌گوید یارانش مصمم به شکست تیم ملی انگلیس هستند.
کد خبر : 815170

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، «یونس موسی»، هافبک والنسیا از این که می‌تواند تیم آمریکا را در جام جهانی همراهی کند، هیجان زده است. وی که قبلا در آرسنال بازی می‌کرد، به سایت باشگاه والنسیا گفت: فکر نمی‌کردم حضورم در جام جهانی به این زودی اتفاق افتد. فقط ۱۹ سال سن دارم و بازی در جام جهانی را تجربه می‌کنم. از این بابت خیلی خوشحال و هیجان زده ام.

وی افزود: به جای اینکه عصبی باشم، بسیار خوشحالم که این فرصت عالی برای بازی در جام جهانی را دارم. در حالیکه همه می‌دانیم که بسیاری از بازیکنان بزرگ نتوانستند به این جام بیایند. من بیشتر خوشحالم تا این که عصبی باشم.

موسی همچنین عنوان کرد: فکر می‌کنم شانس صعود و راهیابی به دور بعد را داریم. اولین بازی من در جام جهانی مقابل ولز است که یک بازی خاص خواهد بود. بازی مقابل انگلیس بسیار هیجان انگیز است. همه کسانی را که در انگلیس می‌شناسم، آن بازی را تماشا خواهند کرد. حتی کسانی که به طور معمول تماشا نمی‌کنند، می‌آیند و بازی را می‌بینند. وقتی مسابقاتی مثل جام جهانی برگزار می‌شود، همه از تیم حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد:این یک بازی ویژه خواهد بود. بازی برابر بازیکنانی مانند بوکایو ساکا که هم تیمی من در آرسنال بود. باید آن‌ها را شکست دهیم.

آمریکا یکی از سه حریف تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام جهانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته