دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲ روز تا جام جهانی

رویای شاگرد گواردیولا برای جام جهانی و بازی با ایران

رویای شاگرد گواردیولا برای جام جهانی و بازی با ایران
شاگرد پپ گواردیولا می‌خواهد با انجام بازی خوب مقابل ایران، درخشش در تیم ملی انگلیس و جام جهانی را آغاز کند.
کد خبر : 815209

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، «فیل فودن» در فصل جاری برای منچسترسیتی ۸ گل زده و شاگرد نمونه پپ گواردیولا در جمع «آبی‌های آسمانی» بوده است اما همین مهاجم در ۱۸ مسابقه ملی برای انگلیس تنها ۲ بار گلزنی کرده و از درخشش لازم، دور بوده است.

مهاجم ۲۲ ساله مصمم است تا عملکرد خوبش را در تیم باشگاهی به تیم ملی منتقل کند.

به نقل از گاردین، او گفت: فکر نمی‌کنم کار راحت باشد وقتی شما به تیمی وارد می‌شوید و هنوز اعضایش را خیلی خوب نمی‌شناسید. در این حالت باید خیلی چیز‌ها یاد گرفت و با خیلی چیز‌ها هم آشنا شد. باید دنبال توپ دوید و کار با توپ بهتر را فراگرفت. می‌توانم بگویم که حالا تجربه کافی از حضور در تیم ملی انگلیس را دارم تا هم تیمی‌ها را بهتر درک کنم. البته باید می‌توانستم بیشتر برای تیم ملی گل بزنم اما حالا که جام جهانی فرارسیده، می‌خواهم این جام، برایم خوش یمن باشد و بتوانم گل‌های زیادی بزنم.

وی که در رقابت‌های جهانی زیر ۱۷ ساله‌ها در سال ۲۰۱۷ تجربه قهرمانی کسب کرده، می‌داند که فتح یک تورنمنت چه ارزش بالایی دارد. ستاره عضو سیتیزن‌ها افزود: باید به هم تیمی هایم بگویم قبلا قهرمان جهان شده ام و می‌دانم قهرمانی چه حسی دارد. آن اتفاق یکسری چیز‌ها را در زندگی من برای همیشه تغییر داد. حتی به این نکته فکر می کنم که راهیابی تیم ملی بزرگسالان به فینال یورو ۲۰۲۱ چه شور و امیدی به تیم ملی داد. در این مورد هری کین، کاپیتان ما به قدر کافی صحبت کرده است. حالا وظیفه ما است که دقت کنیم و به قدرت و توانایی مان باورداشته باشیم.

فیل فودن در تیم ملی انگلیس، در نقش بازی ساز، مهاجم نوک و کاذب بازی کرده است. خودش در مورد پستی که دوست دارد برای تیم ملی بازی کند، عنوان کرد:خودم را در آینده بیشتر در نقش مهاجم کاذب می‌بینم. یا اینکه مثل منچسترسیتی به عنوان وینگر بازی کنم. مهم این است که بتوانم بیشتر در بازی تیم ملی تاثیرگذارم.

تیم انگلیس در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ دوشنبه با ایران در دوحه دیدار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته