دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1401 - 16:55

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایران

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایران
در چند دهه گذشته، با افزایش جمعیت کره‌ زمین، سبک زندگی متفاوتی به نام آپارتمان‌نشینی رواج یافت. با روی کار آمدن آپارتمان‌نشینی و زندگی در فضای محدود، بسیاری از بخش‌ها و لوازم خانه دستخوش تغییرات شدند.
کد خبر : 814822

به گزارش خبرگزاری آنا، در چند دهه گذشته، با افزایش جمعیت کره زمین، سبک زندگی متفاوتی به نام آپارتمان‌نشینی رواج یافت. با روی کار آمدن آپارتمان‌نشینی و زندگی در فضای محدود، بسیاری از بخش‌ها و لوازم خانه دستخوش تغییرات شدند.

کمتر کسی پیدا می‌شود که با اجاق گاز‌های کلاسیک و قدیمی آشنا نباشد. این سری از اجاق گاز‌ها که از حجم بسیاری بزرگی برخوردار بودند، برای فضای محدود آپارتمان‌های امروزی مناسب نبودند؛ همین موضوع باعث شده که در طی چند سال گذشته، اجاق گاز‌های متفاوتی به نام اجاق گاز‌های صفحه‌ای یا رومیزی، طراحی و به تولید انبوه برسند.  

در حال حاضر، این اجاق گاز‌ها به دلیل کاربرد بهینه خود در اکثر خانه‌ها به چشم می‌خورند. اگر شما هم قصد خرید یکی از این اجاق گاز‌های صفحه‌ای را دارید، بهتر است با ما همراه شده و با بهترین اجاق گاز‌های صفحه‌ای ایرانی آشنا شوید.

اهمیت خرید بهترین گاز‌های صفحه‌ای ایرانی

قبل از آشنا شدن با انواع بهترین اجاق گاز‌های رومیزی ایرانی، این سوال مطرح می‌شود که چرا باید اجاق گاز صفحه‌ای ایرانی خریداری کنیم؟ اگر به دنبال جواب این سوال هستید، در ادامه این بخش با ما همراه باشید و با اهمیت خرید از برند‌های ایرانی آشنا شوید.

همانطور که به نظر می‌رسد، همواره در جامعه ما، محصولات خارجی از محبوبیت بیشتری نسبت به تولیدات داخل برخوردار هستند. درسته که اجاق گاز‌های خارجی از کارکرد بهتری برخوردار هستند، اما نمی‌توان گاز‌های ایرانی را در نظر نگرفت.

گاز‌های صفحه‌ای ایرانی، نسبت به نمونه‌های خارجی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که همخوانی بیشتری با فضا و متراژ آشپزخانه‌های ایرانی دارند. از طرف دیگر، امنیت بالا و کاهش خطر‌های ناشی مانند آتش‌سوزی در آن‌ها چشمگیر و مثال‌زدنی است. همچنین توان حرارتی مناسب آن‌ها، لذت آشپزی را برای شما دو چندان می‌کند. طراحی‌های منحصربه‌فرد گاز‌های ایرانی هم در رقابت با گاز‌های خارجی کم نیاورده و از ظاهری مناسب برخوردار هستند.

اما در کنار همه این موارد، عامل دیگری که می‌توان دلیلی قانع‌کننده برای استفاده از اجاق گاز‌های صفحه‌ای ایرانی باشد، حمایت از تولید داخلی است. ممکن است کمی شعاری به نظر برسد، اما شما با خرید محصولات داخلی، از کارگر ایرانی حمایت کرده و در راه پیشرفت این مرز و بوم قدم برمی‌دارید.

بهترین مارک اجاق گاز صفحه‌ای ایرانی

پس از آشنایی با اهمیت خرید اجاق گاز صفحه‌ای ایرانی، وقت آن رسیده که با بهترین تولیدکنندگان گاز‌های رومیزی ایرانی آشنا شویم و در خصوص آن‌ها اطلاعات کسب کنیم.

برند اخوان

کمتر کسی پیدا می‌شود که تا به امروز نام برند لوازم آشپزخانه اخوان به گوشش نخورده باشد. کارخانجات صنعتی اخوان جم در سال ۱۳۴۸ شمسی تاسیس شد و پس از نیم قرن فعالیت در صنعت لوازم آشپزخانه توانست به یکی از محبوب‌ترین برند‌های ایرانی در این عرصه تبدیل شود.

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایران

این برند ایرانی با کسب گواهینامه کشوری رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱ توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند و محصولاتی با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.  

گاز صفحه‌ای اخوان، بر اساس جنس به سه دسته شیشه، استیل و شیشه-استیل تقسیم می‌شوند که دارای ابعاد و ظاهری گوناگون هستند. از نکات مثبت در نظر گرفتن برند اخوان، تنوع فوق‌العاده گسترده گاز‌های آن است. شما با در نظر گرفتن گاز‌های صفحه‌ای اخوان، از ۱۱۴ گاز متنوع، در طرح و رنگ‌های گوناگون برخوردار می‌شوید.

برند آلتون

از دیگر شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی محبوب ایرانی، می‌توان به برند آلتون اشاره کرد. شرکت تولیدی صنعتی آلبا گاز که با برند تجاری آلتون شناخته می‌شود، فعالیت خود را از اوایل دهه ۸۰ شمسی شروع کرد. این شرکت شناخته شده، با به‌کارگیری متخصصان باتجربه و تجهیزات مدرن و به‌روز، توانست به تولید محصولات با کیفیتی بپردازد و به یک برند پیشرو ایرانی در زمینه گاز‌های رومیزی تبدیل شود.

این شرکت با استفاده از فناوری‌های نوین خود توانسته که اجاق گاز‌هایی رومیزی‌ای با رده A در زمینه انرژی، جنس استیل، سرامیک، شیشه و شیشه اپتیک تولید و به مخاطبان خود ارائه دهد. فعالیت برند آلتون، تنها به بخش فروش محدود نمی‌شود و از خدمات گسترده پس از فروش هم برخوردار است.

برند بیمکث

از دیگر برند‌های شناخته شده در صنعت لوازم خانه بخصوص گاز رومیزی، می‌توان به برند تجاری بیمکث اشاره کرد. این برند با سال‌ها تلاش و کوشش در این صنعت و بکارگیری نوآوری، توانست در سال‌های ۱۳۸۰, ۱۳۸۱, ۱۳۹۱ به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور انتخاب شود. برند بیمکث تا به امروز توانسته، موفق به کسب گواهینامه­‌هایی مانند ISO ۹۰۰۱، ISO ۱۰۰۰۲ EOTA، ISO/IEC ۱۷۰۲۵، ISO ۱۴۰۰۱، OHSAS، QS شود. همچنین این برند شناخته شده در سال ۱۳۹۹ توانست گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را کسب کند. پس اگر قصد خرید گاز رومیزی دارید، برند بیمکث را فراموش نکنید.

برند کن

اگر به دنبال یک برند ایرانی برای گاز صفحه‌ای هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برند کن را در نظر بگیرید. از شرکت کن می‌توان به عنوان برندی با مدیریت صحیح و موفق در زمینه لوازم خانگی نام برد. این برند، با اولویت قرار دادن کیفیت محصولات، تا به امروز توانسته چندین استاندارد بین‌المللی و نشان زرین تضمین کیفیت را کسب کند و برگزیده جشنواره ملی قهرمانان صنعت شود.  

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایران

برند کن تا به امروز توانسته به تولید ۵۱ مدل گاز رومیزی در جنس‌های استیل، شیشه، استیل-شیشه و لعابی بپردازد و دست مشتریان را در انتخاب باز بگذارد.

برند داتیس

آخرین برند ایرانی گاز صفحه‌ای که قصد داریم به آن بپردازیم، برند محبوب و دوست‌داشتنی داتیس است. در سال ۱۳۸۵ بود که شرکت داتیس در ۵۵ کیلومتری تهران تاسیس شد و توجه خود را بر روی تولید لوازم خانه و آشپزخانه با کیفیت گذاشت. این برند به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، در مدتی کوتاه توانست به محبوبیت برسد و در میان بهترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه راه پیدا کند.

داتیس تا به امروز به طراحی و تولید بیش از ۱۲۰ محصول پرداخته که اجاق گاز‌های صفحه‌ای بخشی از آن‌ها را تشکیل می‌دهند. اجاق گاز‌های رومیزی داتیس در جنس‌های شیشه، استیل و شیشه-استیل طراحی شده که شما می‌توانید از طریق سایت داتیس آن‌ها را سفارش دهید.

در پایان باید اشاره کنیم که در این محتوا، به اهمیت خریداری گاز‌های رومیزی ایرانی پرداختیم و نکات حائز اهمیت را بررسی کردیم. همچنین در ادامه نگاهی به بهترین برند‌های ایرانی تولیدکننده گاز صفحه‌ای داشتیم و با ۵ برند شناخته شده آشنا شدیم. البته باید افزود که برند‌های لوازم آشپزخانه ایرانی به این ۵ برند محدود نمی‌شوند و شرکت و تولیدی‌های بیشتری در این زمینه فعالیت می‌کنند. امیدواریم که مطالب اشاره شده در خصوص برند‌های ایرانی گاز رومیزی مفید واقع شده و خرید گاز توکار را برای شما آسان کرده باشد.  

انتهای رپرتاژ خبری/ 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته