دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1401 - 09:23
کوهکن در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

استمرار جلسات انتخاباتی جبهه پیروان/ به دنبال وحدت هستیم

استمرار جلسات انتخاباتی جبهه پیروان  به دنبال وحدت هستیم
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه پیروان همیشه با سایر احزاب همفکر خود، همراهی داشته و در رابطه با اتحاد و همگرایی پیش گام بوده و اختلافات را فدای اتحاد نکرده است.
کد خبر : 814806

محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، درباره برنامه های انتخاباتی جبهه متبوعش گفت: جبهه پیروان چندماهی است بحث انتخابات را دنبال می‌کند و آخرین جلسه آن هم حدود ۱۰ روز پیش بود و اساس کار و تمرکز را بر روی این گذاشته است که جبهه را کاملا فعال کند.

وی درخصوص اینکه آیا جبهه پیروان در انتخابات مجلس نیز در قالب شورای وحدت شرکت می‌کند؟ افزود: جبهه پیروان همیشه با سایر احزاب همفکر خود در جریان انقلاب، همراهی داشته و در رابطه با اتحاد و همگرایی پیش گام بوده است. همچنین این جبهه در سابقه خود کمتر تک‌روی داشته و اختلافات را فدای اتحاد و حفظ همگرایی نکرده است.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد اینکه اگر شورای وحدت شکل بگیرد با ترکیب جدید این اتفاق رخ می‌دهد و یا ترکیب قبل را حفظ می‌کنید؟ گفت: اینگونه موارد را همه مجموعه‌هایی که کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تعیین می‌کنند و راهکار‌ها را مشخص می‌کنند، بنابراین در این رابطه اگر کسی نظری دهد، فقط نظر شخصی خودش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته