دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1401 - 09:45
لیگ برتر کشتی جذاب‌تر می‌شود؟

کشتی‌گیر روسی که با انگیزه مبارزه با حسن یزدانی به ایران می‌آید

کشتی‌گیر روسی که با انگیزه مبارزه با حسن یزدانی به ایران می‌آید
هر چند به کشتی‌گیر روس گفته‌اند احتمال رویارویی‌اش با حسن یزدانی کم است، اما او با انگیزه رقابت با مرد هشت مداله کشتی جهان به ایران می‌آید.
کد خبر : 814651

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  تیم ستارگان ساری که در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر آزاد باید مقابل تیم پتروپالایش بلیش تاکستان قرار بگیرد، ژاگیر شاخیف و همچنین ولادیسلاو والیف روس را در اختیار خواهد داشت.

شاخیف که در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ امیرمحمد یزدانی را شکست داد، سال گذشته هم در لیگ ایران حضور داشت. او امسال نیز در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.

والیف دیگر روس تیم ستارگان است که در وزن ۸۶ کیلوگرم روی تشک خواهد رفت. این کشتی‌گیر اعلام کرده که برای مبارزه با حسن یزدانی به ایران می‌آید، هرچند که بعید به نظر می‌رسد شانس کشتی گرفتن با مرد هشت مداله کشتی جهان در لیگ برتر نصیبش شود.

والیف که قبلا هم در مسابقات جهانی تجربه رویارویی با حسن یزدانی را داشته، امیدوار است که بتواند با این قهرمان ایرانی کشتی جهان مبارزه کند.

تنها در صورتی خواسته والیف روز جمعه محقق خواهد شد که هم تیم ستارگان و هم بانک شهر فینالیست شوند که خیلی محتمل به نظر نمی‌رسد.

حسن یزدانی که در مرحله مقدماتی یک بار برای تیم بانک شهر روی تشک رفته، در هر دو مبارزه نیمه‌نهایی و فینال یا رده‌بندی تیم بانک شهر را همراهی خواهد کرد.

او برای سه مبارزه، قراردادی ۸۰۰ میلیونی با تیم بانک شهر بست و یکی از گران‌قیمت‌ترین کشتی‌گیران لیگ برتر ۱۴۰۱ لقب گرفت.

ستارگان ساری تنها تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی است که تنها یک ملی‌پوش در اختیار دارد و توان مالی‌اش در مقایسه با سه تیم دیگر کمتر است.

سه تیم دیگر این مرحله هر کدام از هر سه سهمیه ملی‌پوش خود استفاده کرده‌اند و ستارگان تنها رضا اطری را از جمع ملی‌پوشان جهانی بلگراد در اختیار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته