دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1401 - 12:29
سخنگوی فدراسیون کشتی:

نگاه فدراسیون کشتی تورنمنت محور نیست/ جوانان به آمریکا اعزام می‌شوند

نگاه فدراسیون کشتی تورنمنت محور نیست  جوانان به آمریکا اعزام می‌شوند
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: قرار نیست همه مدال‌آوران ما در مسابقات مختلف حضور پیدا کنند بنابراین برای مسابقات جام جهانی امریکا تیم جوان روی تشک می‌روند.
کد خبر : 813033

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص غیبت ستارگان کشتی آزاد از جمله حسن یزدانی، زارع و قاسم‌پور در مسابقات جام جهانی آمریکا گفت: همانطور که در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی تیم جوان به این رقابت‌ها اعزام شدند و نتایج خوبی هم کسب کردند. در مورد تیم ملی کشتی آزاد هم این تصمیم گرفته شده است. نگاه فدراسیون کشتی تورنمنت محور نیست بلکه المپیکی است، بنابراین در تلاش هستیم در چنین مسابقاتی از کشتی‌گیرانی که در آینده می‌توانند مدال‌آور میدان‌های جهانی و المپیک باشند استفاده خواهیم کرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی تأکید کرد: با توجه به این سیاست قرار نیست همه مدال‌آوران ما در مسابقات مختلف حضور پیدا کنند. به همین خاطر تصمیم گرفته‌ایم در مسابقات این چنینی و البته جام جهانی آمریکا که آذرماه برگزار می‌شود تیم جوان روی تشک بروند.

امامی در مورد ویزای آمریکا برای ملی‌پوشان کشتی اظهارداشت: فعلا کار‌ها طبق روال در حال انجام است و روابط بین‌الملل پیگیر این موضوع است. اما همانطور که در گذشته هم تأکید داشتیم تیم زمانی اعزام خواهد شد که ویزای همه اعضا آمده باشد و اگر ویزا برای همه اعضای تیم صادر شود، اعزام انجام خواهد شد.

وی در مورد استعفای سوریان گفت: سوریان به دلیل مشغله کاری از سمت نایب‌رئیسی استعفا داد. پس از استعفا به فدراسیون آمد و با دبیر صحبت کرد. این موضوع مورد موافقت رئیس فدراسیون قرار نگرفت و حتی این فرصت به سوریان داده شده که مشغله شخصی‌اش را برطرف کند و دوباره به فدراسیون برگردد. او از نوابغ کشتی فرنگی است و قطعا حضورش در به نفع کشتی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته