دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1401 - 14:14
در هفته سوم لیگ کشتی

حسن یزدانی چطور از ترکیب بانک شهر خارج شد؟

حسن یزدانی چطور از ترکیب بانک شهر خارج شد؟
حسن یزدانی قرار بود در هفته سوم لیگ برتر برای تیم بانک شهر کشتی بگیرد، اما به این مبارزه نرسید.
کد خبر : 813068

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، طبق قراردادی که بانک شهر با حسن یزدانی به امضا رساند، این کشتی‌گیر قرار است سه کشتی برای این تیم بگیرد. این تیم قصد داشت باتوجه به پخش زنده تلویزیونی، در هفته سوم مسابقات از حسن یزدانی در ترکیب خود استفاده کند، اما این اتفاق رخ نداد.

این تیم با مقاومت البرز باید مبارزه می‌کرد که هرچند از ابتدا شانس صعود به مرحله پایانی را نداشت، اما توانست در مسابقه دور رفت، بانک شهری که از هیچ کدام از ملی‌پوشانش استفاده نکرده و به تعدادی از نفرات شاخصش نیز استراحت داده بود، ۵-۵ شکست دهد.

البته در مسابقه دور برگشت که عصر جمعه گذشته برگزار شد، تیم رضا یزدانی از رحمان عموزاد و محمدحسین محمدیان و کشتی‌گیران شاخصش استفاده کرد، اما نام حسن یزدانی در فهرست این تیم نبود، هرچند که او در کنار تیمش در سالن حضور پیدا کرد.

اما ماجرای عدم حضور یزدانی در ترکیب بانک شهر در این مسابقه، به اتفاقات مراسم تقدیر اسپانسر فدراسیون کشتی از مدال‌آوران جهانی بلگراد بازمی‌گشت.

جایی که علیرضا دبیر باز هم در صحبت‌هایش کنایه‌هایی را نثار اطرافیان حسن یزدانی کرد و این کشتی‌گیر هم زمانی که برای دریافت جایزه‌اش روی سِن رفت، برخلاف سایر ملی‌پوشان کنار علیرضا دبیر قرار نگرفت و البته ماجرا به همین جا ختم نشد.

ظاهرا زمانی که همه مشغول صرف ناهار بودند، اتفاقاتی هم در بیرون از سالن رخ داد که دور از چشم خیلی‌ها ماند و همین مسئله منجر به ماندن حسن یزدانی و پدرش در تهران و جلسه صبح روز پنج‌شنبه آن‌ها با رئیس فدراسیون کشتی شد.

به این ترتیب حسن یزدانی که قرار بود برای بانک شهر کشتی بگیرد، به خاطر حاشیه‌های اتفاق افتاده در مراسم تقدیر از مدال‌آوران، دیر به تیم ملحق شد و دیگر مجالی برای کشتی گرفتن او باقی نماند.

به نظر می‌رسد او این هفته در مسابقه برگشت با ستارگان ساری در ترکیب تیم بانک شهر قرار بگیرد.

البته باید دید اتفاقات آن مراسم که به جلسه صبح روز بعد در فدراسیون کشتی منجر شد، در نهایت مشکلات بین طرفین را حل کرده و روابط حسنه بین آن‌ها ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته