دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از بین هزار و ۸۶۲ اثر از ۱۹ کشور جهان؛

تیم‌های مدرسه عالی مهارتی رباتیک برگزیده مسابقه بین‌المللی نور شدند

تیم‌های مدرسه عالی مهارتی رباتیک برگزیده مسابقه بین‌المللی نور شدند
تیم‌های دانش‌آموزی مدرسه عالی مهارتی رباتیک به‌عنوان آثار منتخب مسابقه دانش‌آموزی نور برگزیده شدند.
کد خبر : 814421

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تبریز، مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقه بین‌المللی دانش‌آموزی نور، گرامیداشت دانشمند نامدار ایرانی ابوریحان بیرونی آبان ۱۴۰۱ با معرفی آثار برتر و اهدای جوایز در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد.

مدیر مدرسه عالی مهارتی رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حاشیه این مراسم به خبرنگار آنا گفت: در پنجمین دوره مسابقه دانش‌آموزی نور که با شرکت ۴ هزار و ۵۷۶ دانش‌آموز با یک‌هزار و ۸۶۲ اثر از ۱۹ کشور جهان ازجمله ایران، چین، فرانسه، آمریکا، روسیه، انگلستان و کانادا برگزار شد، هر دو تیم دانش‌آموزی مدرسه عالی مهارتی رباتیک به‌عنوان آثار منتخب مسابقه برگزیده شدند.

علی‌اکبر دادجویان با اشاره به شگفتی‌سازی دانش‌آموزان استان آذربایجان‌ شرقی و اعلام اینکه تقریبا ۱۰ درصد از آثار منتخب این دوره مسابقه متعلق به این استان بود، اظهار کرد: هفت اثر از تبریز، یک اثر از شبستر و یک اثر از مراغه برگزیده شدند که در مراسم اختتامیه مسابقه، یکی از دو تیم برگزیده مدرسه عالی مهارتی رباتیک به‌عنوان تیم منتخب و برگزیده استانی معرفی و تجلیل شد.

مربی تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقه متذکر شد: در این مسابقه که همه‌ساله به صورت بین‌المللی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می‌شود، دانش‌آموزان، طرح‌های ابتکاری خود را با محور موضوع مسابقه به صورت تیمی با یکدیگر یا اعضای خانواده، اجرا کرده و فیلم ۶۰ ثانیه‌ای از مراحل طراحی، ساخت و به‌کارگیری آن را به دبیرخانه مسابقه ارسال می‌کنند.

مدیر مدرسه عالی مهارتی رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تبیین کرد: در پایان، هیئت داوران مسابقه از بین آثار دریافتی، ۱۰۰ اثر برتر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب می‌کند.

تیم‌های مدرسه عالی مهارتی رباتیک برگزیده مسابقه بین‌المللی نور شدند

به گزارش آنا، تیم الف دراین مسابقات شامل هدی دادجویان، زینب آخوندی بناب، مبینا طوفان (تیم منتخب مسابقه بین المللی نور و تیم برگزیده استان آذربایجان شرقی) و تیم ب شامل فاطمه دادجویان و زهرا متفکر آزاد (تیم منتخب مسابقه بین‌المللی نور) بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته