دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1401 - 16:27
معرفی کتاب؛

انتشار ۳ عنوان کتاب مفید برای دانشجویان فنی مهندسی، مشاوره و روانشناسی

انتشار ۳ عنوان کتاب مفید برای دانشجویان فنی مهندسی، مشاوره و روانشناسی
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در آستانه ۲۴ آبان و روز کتاب از چاپ سه عنوان کتاب در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 814354

مهدی نصری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در خمینی‌شهر در آستانه ۲۴ آبان و روز کتاب از چاپ سه عنوان کتاب در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: کتاب «حساب دیفرانسیل و انتگرال یک متغیره» تألیف طوبی جبروتیان و محمدرضا مهیاری‌نیا به‌عنوان یکی از منابع مورد استفاده برای دانشجویان فنی مهندسی است.

وی افزود: برای این گروه از دانشجویان که می‌خواهند با مفاهیم پایه و نظری آشنا شوند و به‌صورت عملی و کاربردی نیز از آن برای تسهیل در فراگیری دروس دیگر استفاده کنند، این کتاب می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. همه فصل‌های کتاب شامل نمونه‌ها و مسائل متنوعی است تا انگیزه حل مسئله را در دانشجویان افزایش دهد.

چاپ ۳ عنوان کتاب در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: کتاب دیگری با عنوان«تفاوت‌های آشتی‌پذیر» توسط فاطمه جوادزاده شهشهانی عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی ترجمه و تدوین شده که در این کتاب به بازسازی رابطه و شناخت دوباره همسران و ایجاد صمیمیت بیشتر در روابط زناشویی در زوجین پرداخته و علاوه بر آن مشتمل بر روش‌های شناسایی عوامل تغییر و غیرقابل در تغییر در «خود» بوده که به بررسی پذیرش نیاز‌های هیجانی و عاطفی و لزوم آن در افراد می‌پردازد.

چاپ ۳ عنوان کتاب در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

نصری استفاده از این کتاب را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مشاوره، روانشناسی و مددکاری اجتماعی توصیه کرد و ادامه  داد: مراکز خدمات روان‌شناختی خانواده نیز می‌توانند از تکنیک‌های مندرج در این کتاب برای بهبود کیفیت زندگی مراجعان خود در زمینه افزایش رضایتمندی در روابط خانوادگی و حل مشکلات و تعارضات زناشویی استفاده کنند.

چاپ ۳ عنوان کتاب در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

وی از کتاب دیگری که به تازگی در انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر نشر یافته با عنوان روانشناسی شغلی یاد کرد و توضیح داد: در این کتاب که توسط غلامرضا حجتی از اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی تدوین و گردآوری‌شده به نقد چرایی رفتار افراد در محیط شغلی می‌پردازد.

این مسئول ادامه داد: این کتاب به‌طور ویژه برای دانشجویان رشته روانشناسی طراحی شده و به موضوع روانشناسی شغلی از بعد بنیادی و نظریه‌پردازی پرداخته و به‌صورت کاربردی نیز برای دانشجویان سایر رشته‌ها ازجمله شاخه‌های مختلف علوم تربیتی و رشته‌های مدیریت، صنایع و سایر رشته‌های مرتبط قابل بهره‌برداری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته