دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1401 - 10:30
رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس عنوان کرد؛

اعتمادسازی دانشگاه با ارتقای کیفیت و ارائه خدمات به‌موقع به دانشجویان

اعتمادسازی دانشگاه با ارتقای کیفیت و ارائه خدمات به‌موقع به دانشجویان
محمدحسین رنجبر گفت: ارتقای کیفیت و ارائه خدمات به‌موقع به دانشجویان و دانشگاهیان به‌طور مطمئن میزان اعتمادسازی و استقبال از تحصیل در دانشگاه را افزایش می‌دهد.
کد خبر : 814013

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرعباس، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در جلسه‌ای با حضور کارکنان حوزه آموزش این واحد دانشگاهی با ابراز رضایت از عملکرد این حوزه، افزایش جذب دانشجو را یکی از آیتم‌های مهم دانشگاه در موفقیت گسترش و توسعه آن دانست و اظهار کرد: با توجه به ارتقای کیفیت و ارائه خدمات به موقع و پاسخگویی مناسب به‌طور مطمئن میزان اعتمادسازی و استقبال از تحصیل افزایش می‌یابد که خود موجب بالندگی و افتخار دانشگاه محسوب می‌شود.

وی تکریم ارباب‌رجوع را در نظام جمهوری اسلامی مقدس و از واجبات خواند و افزود: دانشگاه محیطی تأثیرگذار و مهم تلقی می‌شود که با احترام متقابل بین استاد، دانشجو و کارکنان شکل گرفته و به‌عنوان اصل مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با قدردانی از همکاران حوزه آموزش که با تلاش خود سعی دارند تا به بهترین نحو خدمات دانشگاهی را ارائه کنند، عنوان کرد: حوزه آموزش دانشگاه به‌عنوان موتور محرکه دانشگاه است که حرکت از آنجا انجام و فرماندهی می‌شود و اگر خللی در کار باشد بدون شک، همه حوزه‌ها نیز تحت الشعاع آن قرار می‌گیرند.

رنجبر از همه حوزه‌ها خواست تا با تلاش مضاعف و حرکت به سمت توسعه پایدار، افتخار و بالندگی را نصیب کشور کنند.

**افزایش میزان رضایتمندی دانشجویان با تسریع خدمات به موقع

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس نیز با تشریح عملکرد حوزه آموزشی این واحد دانشگاهی گفت: همکاران به‌صورت شبانه‌روزی همه تلاش خود را برای ارتقای علمی و آموزشی دانشگاه به کار گرفته و با خدمات به موقع میزان رضایتمندی را تسریع و افزایش داده‌اند.

آتسا پارساپور ابراز امیدواری کرد که با حضور اعضای هیئت علمی مجرب و کارآزموده در کنار کارکنان تلاش‌گر بدون شک و تردید با ادامه این روند می‌توانیم موفقیت‌های چشمگیرتری را نیز رقم بزنیم و به افتخارات بزرگ‌تری نیز دست یابیم.

به گزارش آنا، این جلسه با گفت‌وگوی صمیمی بین کارکنان حوزه آموزش و رئیس دانشگاه ادامه یافت و به پرسش‌های مطرح‌شده نیز پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته