دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1401 - 11:38
در گفت‌وگوبا آنا عنوان شد؛

گروه جهادی منادیان سلامت در اندیشه ایجاد کارگروه‌های مسئله‌محور

گروه جهادی منادیان سلامت در اندیشه ایجاد کارگروه‌های مسئله‌محور
رسول احمدی گفت: ایجاد کارگروه‌های مسئله‌محور برای رفع مشکلات و یاری‌رسانی به نیازمندان ازجمله برنامه‌های گروه جهادی منادیان سلامت است.
کد خبر : 813630

رسول احمدی سرپرست گروه جهادی منادیان سلامت در حاشیه تجلیل از گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با بیان برنامه‌های این گروه جهادی اظهار کرد: خدمت‌رسانی در حوزه‌های بهداشت و درمان، عمرانی و آموزشی، ایجاد کارگروه‌های مسئله‌محور برای رفع مشکلات و یاری‌رسانی به نیازمندان شهرستان و استان ازجمله برنامه‌های آتی گروه جهادی منادیان سلامت است.

وی افزود: اردوی جهادی منادیان سلامت در تابستان ۱۴۰۱  با رویکرد خدمت‌رسانی به روستا‌های کم‌برخوردار شهرستان گلپایگان با حضور ۲۰ دانشجوی پرستاری، روانشناسی، علوم تغذیه، مامایی و یک متخصص ارتوپدی و پزشک عمومی به همت دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان انجام پذیرفت.

سرپرست گروه جهادی منادیان سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌دهی حوزه سلامت به مناطق محروم، اردو‌های جهادی دیگری به همت انجمن علمی و بسیج دانشجویی دانشگاه در سایر روستا‌های کمتر برخوردار گلپایگان در حال برنامه‌ریزی و انجام مقدمات برای برگزاری است.

احمدی توجه ویژه به امر خودسازی دانشجویان در اردو‌های جهادی را از ملزومات این‌گونه برنامه‌ها برشمرد و خواستار مشارکت هرچه بیشتر دانشجویان در فعالیت‌های جهادی شد.

به گزارش آنا در آیینی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از گروه جهادی دانشجویی منادیان سلامت دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان به همراه گروه‌های جهادی دانشجویی استان تجلیل شد و گروه جهادی منادیان سلامت در رده گروه‌های شایسته تقدیر قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته