دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جمع خبرنگاران

اولیایی: پرونده ایران به کمیته انضباطی فیفا نرفته است/ تا ایرادات برطرف نشود مجوزی صادر نمی‌شود+ فیلم

اولیایی: پرونده ایران به کمیته انضباطی فیفا نرفته است  تا ایرادات برطرف نشود مجوزی صادر نمی‌شود+ فیلم
عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: مقررات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی جدی است و خوشبختانه تا این لحظه پرونده ما را به کمیته انضباطی نفرستاده‌اند.
کد خبر : 813558

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، کاظم اولیایی در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی سربازان ملت هستند و ان‌شاءالله باعث سرافرازی ملت خواهید شد. تلاش خودتان را بکنید. من امیدوارم با تلاش خوب بچه‌ها دل مردم ایران شاد شود.

وی در مورد تلاش برای کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: اولین جلسه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فرداست. ان‌شاءالله دستورالعملی نوشته خواهد شد که راه آینده را هموار کند. من ضمن احترامی که برای باشگاه‌ها قائل هستم اما باید بگویم که صحبت‌های مصطفوی درست است. باشگاه‌ها باید اقدام به اصلاح امور خود کنند. نمی خواهیم سر خود کلاه بگذاریم. باشگاه‌های ما ایراد ساختاری دارند تا زمانی که این ایراد رفع نشود، مجوز صادر نمی‌شود. نباید توقع داشته باشند که غیر واقعی و غیر حقیقی به فیفا و AFC گزارش بدهیم.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: توجه کنید که فیفا شرکتی اروپایی را استخدام کرده و این شرکت پایش می‌کند و ما را با مقررات فیفا مقایسه می‌کند. امیدوارم باشگاه‌ةای ما کمیته‌های مجوز حرفه‌ای را درون باشگاه تأسیس کنند و نفراتی بگذارند که رفع اشکال شود. حل خیلی از مشکلات از دست باشگاه‌ها بر نمی‌آید. بخش عمده آن از طریق دولت حل شود. آقای رئیسی به عنوان رئیس شورای عالی ورزش دستور صریحی صادر کند. اگر این دستور داده نشود و شورای عالی ورزش دخالت نکند این مشکلات به زودی از فوتبال کشور زدوده نمی‌شود. 

اولیایی در مورد خطر سقوط باشگاهی ایران به دسته دوم یا سوم آسیا تصریح کرد: مقررات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی جدی است و خوشبختانه تا این لحظه پرونده ما را به کمیته انضباطی نفرستاده‌اند. اگر به این کمیته بفرستند ممکن است هر تصمیمی برای ما بگیرند. باید تمام تلاش خود را بکنیم تا مشکلات باشگاه‌ها حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته