دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جمع خبرنگاران

پرهیزکار: از پاداش سانتافه به ملی پوشان بی خبرم/ موسوی به صورت قانونی فعلا عضو هیئت رئیسه است+ فیلم

پرهیزکار: از پاداش سانتافه به ملی پوشان بی خبرم  موسوی به صورت قانونی فعلا عضو هیئت رئیسه است+ فیلم
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: من واقعا در مورد پاداش سانتافه اطلاعی ندارم ولی پاداشی برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد.
کد خبر : 813569

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، داود پرهیزکار در حاشیه رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت: یکی از اتفاقات خوب کشورمان که باید امروز رقم می خورد، همه کشورها بحث رونمایی از لباس تیم ملی شان مشخص شده و امروز هم لباس رسمی تیم ملی در جام جهانی رونمایی خواهد شد. من فکر می کنم خدا را شکر تیم ملی با توجه به روحیه و انگیزه ای که گرفته شرایط خیلی خوبی دارد، روز 23 آبان ساعت 4 بعدازظهر این تیم عازم قطر خواهد شد و با سه بازی خوب در مرحله گروهی و بعد از آن در مرحله حذفی تیم ملی را ببینیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد پاداش سانتافه به تیم ملی و اعضای کادرفنی گفت: من واقعا در مورد سانتافه اطلاعی ندارم، اما در مورد پاداش به تیم ملی قطعا در نظر گرفته خواهد شد، به هر حال این بازیکنان شادی را به ملت تزریق می کنند و حق طبیعی شان است.

وی در مورد حمایت ها از تیم ملی گفت: کشور به این تکاپو افتاده که تیم ملی باید حمایت شود و بهترین شرایط را برای حضور در جام جهانی رقم بزند.

پرهیزکار در مورد لباس تیم ملی در جام جهانی عنوان کرد: اینکه لباس به چه گونه ای طراحی شده براساس سلیقه است و ممکن است برخی بپسندند و برخی دیگر نه. این کاملا طبیعی است، ما یک کارگروه قوی برای بحث لباس تیم ملی در نظر گرفته ایم و ارگان های مختلف را درگیر این موضوع کردیم و در نهایت خروجی آن همین لباس است که رونمایی می شود.

وی در مورد وضعیت شهره موسوی و حضورش در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به صورت قانونی موسوی همچنان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است و نمی توانیم بگوییم او سمتی ندارد چون او منتخب مجمع است.

پرهیزکاری در واکنش به این موضوع که تاج اعلام کرده که موسوی دیگر عضو هیئت‌رئیسه نیست عنوان کرد: احتمالا این تصمیم گرفته شده اما من از آن بی‌خبرم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته