دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسم افتتاحیه فیلم بازی کودک «لوپتو» مطرح شد:

وعده ساخت سالی یک انیمیشن برای بچه‌ها تا سال ۱۴۰۵

وعده ساخت سالی یک انیمیشن برای بچه‌ها تا سال ۱۴۰۵
مراسم افتتاحیه فیلم بازی کودک، با محوریت پویانمایی «لوپتو» به همراه بازی‌های رومیزی، تاتر تعاملی، نمایش عروسکی، کارگاه‌های ساخت اسباب بازی، نقاشی و غرفه‌های تخصصی کودک و نوجوان در سینما فلسطین برگزار شد.
کد خبر : 813440

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، مراسم افتتاحیه فیلم بازی کودک با محوریت پویانمایی« لوپتو» و با حضور محمد مهدی دادمان (رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی) عوامل فیلم پویانمایی «لوپتو» و هنرمندان حوزه کودک و نوجوان امروز سه‌شنبه در سینما فلسطین برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، برگزارکنندگان همراه با یک کیک بزرگ روی سن آمدند و جشن تولدی برای اکران «لوپتو» گرفتند. در ادامه، عروسک‌های ساخته شده انیمیشن «لوپتو»، شروع به احوالپرسی با بچه‌ها و خواندن اشعاری برای آنها کردند.

نازنین پیرکاری که اجرای برنامه را عهده‌دار بود از مسئولان حوزه هنری و کانون پرورش فکری دعوت کرد روی سن حاضر شوند، «محمد مهدی دادمان»رئیس حوزه هنری، «حامد علامتی»، مدیر عامل کانون پرورش فکری، محمدصالح مذنبی، مدیر حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امیررضا مافی، مدیر مرکز انیمیشن سوره و جمعی دیگر از جمله مسئولان روی سن حاضر شده و برای حاضران سخنرانی کردند.

** وعده مدیر مرکز انیمیشن سوره به بچه‌ها برای تولید انیمیشن

«مافی» مدیر مرکز انیمیشن سوره  در این مراسم خطاب به بچه‌ها گفت: قول می‌دهم از امسال تا سال ۱۴۰۵ سالی یک فیلم انیمیشن یعنی حدود چهار فیلم برای شما بچه‌ها می‌سازیم.

** سریال «بچه زرنگ» در دست تولید است

در ادامه علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خطاب به بچه‌ها گفت: ما برای شما این امکان را فراهم می‌کنیم که سریال انیمیشن یا پویا نمایی را سالانه برای شما تولید کنیم. در حال حاضر هم سریال «بچه زرنگ» و همچنین فیلم سینمایی آن هم در حال ساخت است.

** مدیون معلم‌ها هستیم

محمد صالح مذنبی نیز در این مراسم با اشاره به سرود «سلام فرمانده» گفت: وقتی سرود سلام فرمانده پخش شد، هیچ کس فکر نمی‌کرد که بچه‌ها در مدارس این‌قدر اعتماد به نفس وعزت نفس داشته باشند و خودشان را برای ساختن ایران اسلامی آماده کرده باشد، اما وقتی شما را در صحنه دیدند، فهمیدیم که به دست شما می‌توانیم کارهای خیلی بزرگی انجام بدهیم. همه ما از دوران کودکی تا بزرگسالی مدیون معلم‌ها هستیم.

** رونمایی از پوستر

در پایان نیز از پوستر فیلم بازی و مجموعه برنامه‌های افتتاحیه اکران «لوپتو» رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انیمیشن لوپتو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته