دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد:

آغاز پویش «هیستوری را پاک کنید» بزودی/ تاکید بر توجه نوجوانان به تاریخ

آغاز پویش «هیستوری را پاک کنید» بزودی  تاکید بر توجه نوجوانان به تاریخ
معاون هنری حوزه هنری درباره فعالیت‌ها در حوزه کودک و نوجوان گفت: پویش «هیستوری را پاک کنید» با موضوع کتابخوانی به زودی با تاکید و توجه نوجوانان به تاریخ آغاز می‌شود، این رویداد سعی می‌کند خلأ اطلاعاتی موجود در حوزه نوجوان را پوشش دهد.
کد خبر : 812041

علی فروزان فر، معاون هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گفت وگو خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری آنا، درباره فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی حوزه در شرایط کنونی اظهار داشت: یکی از ابهامات جدی که در شرایط بحرانی در حوزه نوجوانان افتاد، مربوط به جریانات رسانه‌ای بود که شاید چندان مربوط به مسئولیت مستقیم حوزه نباشد.

فروزان‌فر افزود: در حوزه کودک و نوجوان کار‌هایی از جمله رویداد «ایران یک صدا» از هشتم تا دهم مهرماه برگزار شد، در این طرح ۴۲۰ دانش آموزان از ۱۰ شهر به تولید اثر پرداختند، قرار است «ایران یک صدا» در شهر‌های مختلف هم اجرا شود، بنابراین ادامه دار خواهد بود.

معاون هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام یک خبر ابراز داشت:«هیستوری را پاک کنید» عنوان پویشی است که در حوزه کودک و نوجوانان با موضوع کتابخوانی به زودی برگزار خواهد شد، موضوع پویش که بزودی در نشست خبری تشریح می‌شود درباره توجه نوجوانان به تاریخ است، این رویداد سعی می‌کند خلأ اطلاعاتی موجود در حوزه نوجوان را پوشش دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته