دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1401 - 16:14
به منظور انتصاب رسمی صورت گرفت؛

حکم دکتر طهرانچی برای سرپرست جدید دانشگاه آزاد تاکستان

حکم دکتر طهرانچی برای سرپرست جدید دانشگاه آزاد تاکستان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان را منصوب کرد.
کد خبر : 813106

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، عباس ارباب را به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی خطاب به ارباب آمده است: برادر گرامی جناب آقای دکتر عباس ارباب بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان» منصوب می‌شوید. از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیئت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

حکم دکتر طهرانچی برای سرپرست جدید دانشگاه آزاد تاکستان

به گزارش آنا، عباس ارباب دارای مدرک تحصیلی دکتری مهندسی کشاورزی و دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان است که  سوابق معاون اداری مالی، معاون پژوهشی، معاون دانشجویی و معاون فرهنگی این واحد دانشگاهی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

پیش از این رضا شعبان‌نژاد در سه سال گذشته به عنوان رئیس دانشگاه‌های آزاد ناحیه جنوب و غرب استان تهران عهده‌دار این مسئولیت بود که وی اکنون ریاست دانشگاه آزادبوئین‌زهرا را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته