دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1401 - 10:24
حجت‌الاسلام خانی:

نعمتی در کشور بهتر از امنیت نیست

نعمتی در کشور بهتر از امنیت نیست
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی دماوند و پردیس گفت:   هیچ نعمتی در کشور بهتر از امنیت نیست و شهدا به دلیل پیشگامی در ارتقای امنیت حق بزرگی بر گردن ما دارند.
کد خبر : 812598

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دماوند، حجت الاسلام والمسلمین حسین خانی در مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم حرم حضرت شاهچراغ (ع) که با حضور رئیس و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد با ادای احترام به مقام شامخ این شهدا اظهار کرد: در منطق قرآن کریم شهداء همیشه زنده و پایدارند و شهید در راه خدا، نه فانی است و نه خون او هدر می رود.

 خانی افزود: شهدا با اهدای خون خود در راه خداوند متعال دو کار انجام می دهند یکی حقانیت جبهه حق را اعلام می کنند و دیگر اینکه  بطلان و رذالت جبهه باطل را فریاد می‌زنند.

این مقام مسئول گفت: حادثه شاهچراغ اوج شقاوت دشمن را نشان داد، این فرد نمونه ای از دشمنان قسم خورده ای بود که مترصد فرصت برای استیلا بر جمهوری اسلامی هستند؛ دشمنی که به زن و مرد و پیر و جوان این جامعه رحم نمی کند.

وی درباره اهمیت نقش جبهه مقاومت در از بین بردن داعش نیز گفت:هر چند در این حوادث قلب انسان مالامال از غم و اندوه می شود ولی دقت در آن عظمت شهدای مدافع حرم را در چشم انسان دو چندان می‌کند؛ شهدایی که داعش را کیلومترها از مرز ایران دور کردند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی دماوند و پردیس با بررسی وضعیت کنونی جامعه اظهار کرد: اکنون دو دسته در حوادث اخیر ایران نقش دارند؛ عده ای جوان که صرفا دنبال هیجان هستند و عده ای که آگاهانه نقش پیاده نظام دشمن را بازی می کنند؛ طبق برآورد ها مجموع جمعیت حاضر در اغتشاشات اخیر ۱۲۰ هزار نفر در سراسر کشور بود که حضور جمعیت میلیونی وفادار به رهبری وآرمان های انقلاب اسلامی نقشه آنان را نقش بر آب کرد.

وی در پایان بیان کرد: هیچ نعمتی در کشو بهتر از امنیت نیست و شهدا بخاطر پیشگامی در ارتقای امنیت حق بزرگی بر گردن ما دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته