۱۷/ فروردين /۱۴۰۴
16:07 11 / 02 /1395
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران خبر داد

تقویت و توسعه مراکز مشاوره تلفنی رایگان بهزیستی

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از تقویت و توسعه مراکز مشاوره تلفنی با شماره ۱۴۸۰ خبر داد و گفت: در سطح استان تهران ۸ مرکز مداخله در بحران فردی و اجتماعی را انجام می‌دهند و حدود هزار نفر نیز از این خدمات استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سعید نوروزی، معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران در نخستین نشست خبری سال ۹۵ در مورد طرح پیشگیری از طلاق اظهار کرد: در سال ۹۴ حدود ۱۲۳۰ نفر تحت پوشش طرح بشیر قرار گرفتند و همچنین از مشاوره‌های تلفنی نیز برخوردار شدند.


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران یکی از مهمترین برنامه‌های بهزیستی را مشاوره تلفنی رایگان اعلام کرد و گفت: بهزیستی استان تهران، مرکز مشاوره تلفنی با شماره ۱۴۸۰ را راه اندازی کرده است و ۵۵ نفر از مشاوران در ۲ شیفت در این مرکز فعالیت می‌کنند و در پایان سال گذشته نیز ۳۶ مشاور جدید به این مرکز اضافه شد.


وی با بیان اینکه مرکز مشاوره تلفنی با همکاری سازمان بهزیستی کشور فعالیت‌ می‌کند، افزود: در سال ۹۴ حدود ۵۱۰ هزار تماس تلفنی موفق و ۴۰۰ هزار تماس تلفنی ناموفق داشته‌ایم و همچنین درصدد تقویت و توسعه این سیستم در تهران هستیم زیرا سرخط این مشاوره تلفنی برای مداخلات پیشگیرانه، درمانی و دیگر موارد آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شده و به مردم خدمت رسانی می‌کند.


معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران ادامه داد:در سطح استان تهران ۸ مرکز مداخله در بحران فردی و اجتماعی را انجام می‌دهند و حدود هزار نفر نیز از این خدمات استفاده می‌کنند.


انتهای پیام/

گوشتیران
قالیشویی ادیب
ارسال نظر