دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1400 - 12:42
داداش‌پور مطرح کرد؛

ضرورت تقویت جایگاه مراکز مشاوره در ساختار دانشگاه‌ها

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: محدود کردن مراکز مشاوره به یک کلینیک آن‌هم برای موارد خاص ظلمی آشکار به این مراکز است و باید این مراکز نقشی فراتر از این نوع تعریف را ایفا کنند.
کد خبر : 647513
داداش پور



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش‌پور در بازدید از مرکز مشاوره و توانمند سازی دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه محدود کردن مراکز مشاوره به یک کلینیک آن‌هم برای موارد خاص ظلمی آشکار به این مراکز است، خاطر نشان کرد: باید این مراکز نقشی فراتر از این نوع تعریف را ایفا کنند.


وی در ادامه یادآور شد: مراکز مشاوره در پیشگیری از موانع رشد روانی دانشجویان دانشگاه، به اموری مانند آسیب شناسی و بهبود انگیزه‌های پیشرفت علمی در دانشکده‌ها نیز اهتمام ورزند.


رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: توجه و عنایت به سلامت روان بیش از سلامتی جسمی اهمیت دارد زیرا حفظ سلامت روانی می‌تواند تا حدود زیادی تضمین‌کننده سلامت جسمی دانشجویان نیز محسوب شود و این مهم در شرایط کرونایی بیش از پیش مورد توجه و اهمیت است و جا دارد مشاوران سطح مهارت خویش را بر اساس نیازهای پساکرونایی تقویت کنند و بتوانند پاسخگویی نیازهای جدید مراجعه‌کنندگان باشند.


انتهای پیام/۴۱۶۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب