دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1401 - 16:53
پروژه کشته‌سازی سیاست‌ استکبار جهانی برای گمراهی مردم است

غفلت مسئولان از کنترل فضای مجازی و استفاده سوء دشمن

غفلت مسئولان از کنترل فضای مجازی و استفاده سوء دشمن
«غفلت مسئولان از کنترل فضای مجازی و سوءاستفاده دشمن» و پروژه «کشته‌سازی سیاست‌ استکبار جهانی برای گمراهی مردم» مواردی بود که از سوی مسئولان در نشست دانشگاهیان در سمنان مطرح شد.
کد خبر : 811885

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سمنان، حجت‌الاسلام رضا کهساری در نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی این استان که با حضور رؤسا و مدیران به میزبانی واحد سمنان برگزار شد با محکوم کردن حمله تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ علیه‌السلام و تسلیت شهادت و مجروح شدن ده‌ها مرد، زن و کودک بی‌گناه، آن را از اقدامات استکبار جهانی و دولت غاصب و جعلی صهیونیستی دانست و اظهار کرد: نسبت دادن این اقدام جنایتکارانه به حاکمیت ایران اسلامی بخشی از پروژه کشته‌سازی استکبار جهانی به‌منظور گمراه کردن مردم ایران است.

وی، عوامل عدم پذیرش کلام حق توسط انسان را به دو گروه عوامل درونی و بیرونی تقسیم و به تشریح مهم‌ترین این عوامل پرداخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان، ناآگاهی و بی‌بصیرتی را مهم‌ترین عامل درونی دانست و با اشاره به فعالیت ضعیف یا تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: ورود دانشجویان به فضای مجازی، عدم نظارت خانواده‌ها و غافل بودن مسئولان از کنترل فضای مجازی سبب شد دشمن با هوشیاری از این فرصت استفاده و با فعالیت در این زمینه و سوء تبلیغ جوانان ما را از آگاهی و اطلاعات درست تهی کند و با جایگزینی ضد ارزش‌ها به‌جای ارزش‌ها برای امروز جامعه ما تهدید ایجاد کرده است.

کهساری، تبلیغات نادرست و سوء تبلیغ را مهم‌ترین عامل بیرونی در عدم پذیرش کلام حق توسط انسان معرفی کرد و آن را مختص جامعه امروز ندانست و ادامه داد: تبلیغات دشمن علیه حق و حقیقت در زمان پیامبران و امامان نیز وجود داشته و انتساب القابی چون مجنون، شاعر و ساحر به پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم توسط مشرکان را نمونه بارز این نوع اقدامات برای جلوگیری از پذیرش اسلام توسط مردم جامعه آن زمان اعلام کرد.

**تجلیل از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که پیش از این به نمایندگی از رئیس این دانشگاه در جلسه مجمع سلامت شهرستان شرکت کرده بود، با حضور در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان خطاب به مهدی منصوری رئیس داتنشگاه اظهار کرد: در جلسه مجمع سلامت شهرستان سمنان که به همت مرکز بهداشت شهرستان و فرمانداری سمنان برگزار شد از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کرونا تجلیل شد.

غفلت مسئولان از کنترل فضای مجازی و آب‌ گل‌آلود دشمن از این فضا

عباسعلی طاهریان تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در دوران کرونا با جانفشانی کارکنان مرکز سفیر سلامت تلاش کرد در خط مقدم مبارزه با کرونا و در کنار مدافعان سلامت در خدمت به مردم و کنترل بیماری انجام وظیفه کند.

وی، خواستار تداوم فعالیت‌های مرکز سفیر سلامت شد و بر ضرورت توسعه فعالیت‌های این مرکز تأکید کرد.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان عنوان کرد: مرکز مراقبت‌های پرستاری در منزل این دانشگاه با عنوان «سفیر سلامت» با مشارکت و همکاری فعالانه با دانشگاه علوم پزشکی سمنان نقش مهمی در درمان بیماران کرونایی به‌خصوص در پیک‌های چهارم و پنجم ایفا کرد.

طاهریان تأکید کرد: کارکنان و پرستاران مرکز مراقبت‌های پرستاری در منزل ترکیبی از اعضای هیئت علمی، دانش‌آموختگان و دانشجویان ترم آخر پرستاری و دانشجویان در حال گذراندن طرح دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان هستند.

**دشمنان با کشته‌سازی، انتشار شعارهای ساختارشکنانه و حملات تروریستی امنیت کشور را نشانه گرفته‌اند

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم در جمع دانشگاهیان گفت: مخالفان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران با اقدامات خود در سه حیطه کشته‌سازی، انتشار شعارهای ساختارشکنانه و حملات تروریستی امنیت کشور را نشانه گرفته و با ایجاد رعب و وحشت در جامعه، سوریه‌سازی و تجزیه‌طلبی از طریق تحریک اقوام و قومیت‌های مختلف و در نهایت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کنند.

غفلت مسئولان از کنترل فضای مجازی و آب‌ گل‌آلود دشمن از این فضا

حجت‌الاسلام رضا اکرمی با محکوم کردن حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیهم‌السلام(شاهچراغ) و تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان، این اقدام را از تفکرات داعش زمان دانست و اظهار کرد: داعش در زمان حضرت رسول(ص) نیز وجود داشته و گروه تکفیری داعش امروز توسط فرقه‌های گمراه وهابیت و بهائیت ایجاد شده است.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و وهابیون آل‌سعود به این نتیجه رسیده‌اند که شرط دوام و ماندگاری آنها حذف و از بین بردن کشورهای قدرتمند و تأثیرگذار منطقه است و برای رسیدن به این هدف مبارزه تمام‌عیار با ایران، روسیه و چین را در دستورکار دارند.

اکرمی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در نکوهش جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهر احمد بن موسی علیهم‌السلام بر لزوم مسئولیت احاد ملت، مبلّغین و مسئولین کشور درباره تحکیم وحدت به‌منظور حفظ امنیت کشور، آگاهی و تلاش رسالت فرد فرد جامعه و مشارکت در جهاد تبیین و نظارت و استفاده منطقی از فضای مجازی تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته