دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1401 - 09:40
حجت‌الاسلام هادی‌زاده:

دانشجویان با تکیه بر آرمان‌های انقلاب مطالبه‌گری کنند

دانشجویان با تکیه بر آرمان‌های انقلاب مطالبه‌گری کنند
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ایلام گفت: دانشجویان باید با تکیه بر آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبه‌گری را به‌عنوان اولویت دنبال کنند.
کد خبر : 811710

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ایلام، حجت‌الاسلام امیر هادی‌زاده در جلسه مجمع مشورتی تشکل‌های اساتید و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اظهار کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مأوایی برای طرح مسائل روز و پیگیری مطالبات دانشجویان است. دانشگاه محل گفت‌وگو و تعامل بوده و دانشجویان باید با تکیه بر آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبه‌گری را به‌عنوان اولویت دنبال کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ایلام افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهاد‌های برآمده از انقلاب اسلامی بهترین مکان برای فعالیت استادان، دانشجویان و مطالبه‌گری آنان است.

**اعضای تشکل‌های استادی و دانشجویی راهبردی‌ترین افراد در جهاد تبیین هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: اعضای تشکل‌های استادی و دانشجویی مهم‌ترین و راهبردی‌ترین افراد در تبیین شرایط کنونی کشور و جهاد تبیین هستند.

بهروز ناصری اضافه کرد: استادان و دانشجویان باید با بصیرت افزایی و تحلیل مسائل روز پاسخگوی اقشار مختلف مردم باشند. امروز علم‌آموزی و تحصیل جایگاه رفیعی در جامعه دارد و باید استادان و دانشجویان با واقف بودن به جایگاه رفیع خود در دفاع از دستاورد‌های بی‌نظیر نظام پای‌کار باشند.

وی عنوان کرد: همه امکانات و بخش‌های مختلف دانشگاه برای حضور بیشتر و بهتر استادان و دانشجویان در فعالیت‌های دانشگاه فراهم است. تشکل‌های استادان و دانشجویان باید در خط مقدم جهاد تبیین و روشنگری در شرایط فعلی کشور باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته