دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1400 - 16:33
با حضور مسئولان؛

معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام معرفی شد

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 627828
معرفی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ایلام، مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با حضور بهروز ناصری رئیس، حجت‌الاسلام امیر هادی‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ایلام و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان برگزار و با قدردانی از تلاش حجت‌الاسلام یوسف یعقوبی، حجت‌الاسلام علی تردست به‌عنوان معاون جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه معرفی شد.


وظیفه نهاد اجرای کار فرهنگی صرف نیست


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: با توجه به شناخت قبلی که از استان ایلام و محبت مردم آن دیار داشتم دوباره ایلام را به‌عنوان موطن خود انتخاب کردم. نهاد رهبری بنا دارد در کنار دانشگاهیان فعالیت‌های فرهنگی و جمعی اثربخشی داشته باشد و این اولویت است.(بیشتر بخوانید)


حجت‌الاسلام امیر هادی‌زاده افزود: وظیفه نهاد نمایندگی رهبری اجرای کار فرهنگی صرف نیست و نگاهمان فعال‌سازی بدنه دانشجو، کارمند و استادان دانشگاه است تا پویایی و نشاط به دانشگاه برگردد. از تلاش حجت‌الاسلام مهدوی‌راد رئیس سابق نهاد در استان کمال تشکر را دارم و تلاش‌های وی در راستای ارتقای فرهنگی و دینی دانشگاه را می‌ستایم و برایشان از خداوند منان توفیق روزافزون می‌طلبم.


نهاد رهبری محور فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: نهاد رهبری محور فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه بوده و مأوایی برای پویایی استادان و دانشجویان است.


بهروز ناصری اضافه کرد: فعالیت فرهنگی و کارآموزشی و علمی در دانشگاه مکمل یکدیگر هستند و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب آن را ارائه کردن به‌عنوان چراغ راه و قطب نمای فعالیت فرهنگی است.


وی عنوان کرد: حل مشکلات استان در حوزه فرهنگی و به‌ویژه آسیب‌های اجتماعی اولویت دانشگاه بوده و قطعاً محور و رهبری فعالیت فرهنگی و توفیقات کسب‌شده مرهون تلاش مجموعه نهاد رهبری است.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته