دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1401 - 15:45

اجاره ماشین با راننده ساعتی در تهران

اجاره ماشین با راننده ساعتی در تهران
برخی از افراد ترجیح میدهند برای سفرهای خود از کرایه ماشین استفاده کنند. اجاره خودرو در تهران و یا خارج از تهران، می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد.
کد خبر : 810240

به گزارش خبرگزاری آنا، برخی از افراد ترجیح میدهند برای سفرهای خود از کرایه ماشین استفاده کنند. اجاره خودرو در تهران و یا خارج از تهران، می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد.

همانطور که می دانید، یکی از پرطرفدارترین اقدامات مردم برای سفرهای درون شهری و یا برون شهری، کرایه ماشین می باشد. اجاره خودرو می تواند بهترین گزینه برای صرفه جویی در زمان و هزینه های شما باشد.

برای کرایه ماشین، چند گزینه برای شما وجود دارد. شما می توانید خودرو مدنظر خود را به صورت با راننده و یا بدون راننده اجاره کنید و به تمامی کارهای خود بدون هیچ نگرانی رسیدگی کنید. قبل از رنت ماشین به صورت با راننده و یا بدون راننده، بهتر است یک شرکت معتبر در زمینه اجاره خودرو پیدا کرده و شرایط و مدارک موردنیاز شرکت را بررسی کنید و پس از آن برای رنت خودرو اقدام کنید.

مزایای اجاره خودرو چیست؟

رانندگی با خودرو موردعلاقه، آرزوی بسیاری از مردم است. با توجه به هزینه های گزاف برخی از خودروهای ایرانی و یا خارجی، بیشتر مردم توانایی خرید ماشین موردعلاقه ی خود را ندارند. در این زمان می توان گفت که اجاره ماشین یکی از بهترین راه ها برای این افراد می باشد.

شما می توانید با کرایه خودرو به صورت با راننده و یا بدون راننده، در هزینه های خود صرفه جویی کرده و تمامی کارهای خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای کرایه ماشین، پشتیبانی 24 می باشد. در این زمان، در هرجایی ایران که باشید، اگر خودرو شما دچار مشکل فنی شود، در کمترین زمان گروه امداد برای شما ارسال خواهد شد و مشکل خودرو شما را برطرف خواهد کرد.

معتبرترین شرکت در زمینه اجاره ماشین

پس از بررسی مزایای اجاره خودرو بهتراست یک شرکت محبوب و معتبر در زمینه کرایه ماشین پیدا کنید.

رنت کنیم، یکی از محبوب ترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه اجاره ماشین می باشد. شما می توانید خودرو موردنیاز خود را با توجه به بودجه مدنظر، به صورت با راننده و یا بدون راننده رنت کرده و سفر خود را آغاز کنید. برای اطلاع از قیمت خودروهای لوکس و اقتصادی می توانید به سایت:

مراجعه کرده و خودرو موردعلاقه ی خود را انتخاب کنید.https://rentkonim.com/fa/

اجاره خودرو به صورت ساعتی در تهران

کرایه ماشین به صورت ساعتی و روزانه نیز در تهران وجود دارد. در این زمان می توان گفت که شما می توانید از مزایای کرایه خودرو با راننده رنت کنیم استفاده کنید. اجاره ماشین به صورت با راننده، برای افرادی که توانایی رانندگی کردن ندارند و یا دوست دارند از مسیر سفرهای خود بدون خستگی ناشی از رانندگی لذت ببرند، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

حداقل زمان اجاره خودرو با راننده در تهران و دیگر شهرهای ایران، 10 ساعت می باشد. اگر بخواهید کمتر از این ساعت ماشین رنت کنید، باید هزینه همان 10 ساعت را بپردازید.

برای کرایه ماشین با راننده، نیاز به هیچ مدرک و یا شرایط خاصی نیست و تمامی مسئولیت ها از جمله خسارات و تصادفات، برعهده ی راننده مجرب شرکت می باشد. تنها کافیست عکس از کارت ملی و شماره تماس خود را به کارشناسان شرکت تحویل داده تا کوتاه ترین زمان ممکن، خودرو مدنظر خود را به صورت با راننده در محل و زمان موردنیاز تحویل بگیرید و به تمامی کارهای خود رسیدگی کنید.

اگر ماشین از تهران خارج شود، هزینه به صورت ساعتی محاسبه نشده و به صورت کیلومتری هزینه از شما دریافت می شود. لازم به ذکر است که طرح ترافیک نیز شامل هزینه می باشد. هزینه اسکان و غذای راننده خودرو بیشتر از 24 ساعت، برعهده شما می باشد و یا شرکت یک هزینه جدا از شما دریافت میکند. پس از بررسی شرایط ذکر شده، خودرو موردنیاز خود را به صورت ساعتی و یا روزانه، همراه با یک راننده مجرب رنت کرده و به تمامی کارهای خود رسیدگی کنید.

رنت ماشین به صورت بدون راننده در رنت کنیم

یکی دیگر از پرطرفدارترین اقدامات مردم در زمان اجاره خودرو، کرایه ماشین به صورت بدون راننده می باشد. برای کرایه اتومبیل بدون راننده، شرکت از شما مدارکی دریافت خواهد کرد. قبل از اقدام برای اجاره ماشین به صورت بدون راننده، بهتر است با شرایط موردنیاز رنت کنیم آشنا شده تا در حین اجاره کردن دچار مشکل نشوید.

  • داشتن حداقل سن ۲۰ سال

  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه

  • نیاز به ارائه مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده

  • پرداخت کرایه و ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک

  • ارائه کپی از کارت شناسایی معتبر

حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده، 3 روز می باشد. اگر میخواهید کمتر از 3 روز از رنت ماشین بدون راننده بهرهمند شوید. باید هزینه 3 روز را پرداخت کنید. شما می توانید خودرو لوکس و یا اقتصادی خود را در دفتر مرکزی تحویل گرفته و یا عودت دهید تا هزینه ترانسفر، پرداخت نکنید. در غیر این صورت، با توجه به لوکیشن درخواستی شما، هزینه ترانسفر از شما دریافت می شود. در داخل ایران، محدودیت مسیری برای کرایه خودرو بدون راننده وجود ندارد و می توانید به راحتی به محل درخواستی خود سفر کنید.

پس از بررسی شرایط و مدارک ذکر شده، می توانید به راحتی خودرو مدنظر خود را به صورت با راننده و یا بدون راننده رنت کرده و سفری به یادماندنی داشته باشید. لازم به ذکر است که برای رنت خودرو در رنت کنیم، باید از طریق واتس اپ با کارشناسان بخش فروش شرکت در ارتباط باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته