پیام مدیرعامل بانک ملت به مناسبت رونمایی از سامانه نوبت دهی آنلاین
به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، متن پیام رضا دولت آبادی به شرح زیر است:
مشتریان گرانقدر
با سلام
با استعانت از درگاه خداوند متعال، توفیق ارائه خدمتی دیگر در بانک ملت برای مشتریان عزیز فراهم شد تا مجموعه عظیم بانک ملت گامی دیگر در راستای تکریم و تعهد به مشتریان گرانقدر بردارد.
کارکنان بانک ملت با تعهد حرفه ای، تمامی مساعی خود را به کار میگیرند تا با ارائه خدمات ارزنده و شایسته پاسخ گوی تعهد، وفاداری و همراهی مشتریان گرانقدر به عنوان ذینفعان ارزشمند بانک باشند.
راه اندازی سامانه نوبت دهی غیرحضوری مشتریان، در کنار خدمات غیرحضوری دیگر همچون اعطای تسهیلات غیرحضوری (فرا بانک) و دهها خدمت دیگر بانک که از طریق درگاههای مختلف بانک فراهم شده، تنها با یک هدف و آن هم احترام و کسب حداکثری رضایت مندی مشتریان تعبیه و به کار گرفته شده است.
باور قلبی دارم که کارکنان و خانواده بزرگ بانک ملت، ضمن تداوم این مسیر، تمامی مساعی خود را در مسیر خلق ارزش برای مشتریان به کار خواهند بست تا در کنار تمامی افتخارات بانک در اکثر شاخصهای مالی و عملکردی که بانک ملت را در صدر نظام بانکی قرار داده است، خدمتی شایسته نام و در خور شان بانک ملت و مشتریان گرانقدر ارائه کنند و تجربهای متمایز را برای مشتریان رقم بزنند.
اینجانب به عنوان نمایندهای از خانواده بزرگ ملت، ضمن سپاس از همراهی، تعهد و وفاداری مشتریان عزیز، این خدمت شایسته را تقدیم مشتریان گرانقدر میکنم و امیدوارم تا با نوآوری، بهبود مستمر فرایندها، با ارائه خدمات شایسته، برای ذینفعان بانک ارزش آفرین باشیم.
انتهای پیام/