دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد؛

واگذاری خوابگاه به دانشجویان دختر روزانه و غیربومی از ۲۶ مهرماه

واگذاری خوابگاه به دانشجویان دختر روزانه و غیربومی از ۲۶ مهرماه
دانشجویان دختر روزانه و غیربومی ورودی های بهمن ۹۷ تا بهمن ۱۴۰۰ دانشگاه شهیدبهشتی می‌توانند از ۲۶ مهر برای تحویل خوابگاه مراجعه کنند.
کد خبر : 809432

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، بنا بر اعلام دانشگاه شهید بهشتی دانشجویان دختر روزانه غیربومی ورودی‌های بهمن ۹۷ تا بهمن ۱۴۰۰ می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۶ مهر با مراجعه به مجموعه پردیس شهید عباسپور به نشانی: اتوبان شهید بابایی نرسیده به حکیمیه، خروجی شهید عباسپور، پردیس فنی شهید عباسپور، برای دریافت خوابگاه اقدام کنند.

عدم مراجعه تا روز یکشنبه یک آبان ۱۴۰۱ برای تحویل اتاق به معنای انصراف از اسکان در خوابگاه است و فضای درنظرگرفته شده به سایر متقاضیان واگذار می‌شود. در صورت عدم ثبت نام آموزشی یا عدم حضور مستمر در خوابگاه، ضمن احتساب اجاره بهاء کامل ترم، امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.

تزریق حداقل دو دُز واکسن برای سکونت در خوابگاه‌ها الزامی است. همچنین توصیه می‌شود دانشجویان برای حفظ سلامتی خود و دیگر دانشجویان، دُز یادآور را تزریق کنند.

برای پرداخت اجاره بهاء خوابگاه به اطلاعیه‌های مندرج در خوابگاه مربوطه توجه و از پرداخت به دیگر حساب‌ها خودداری شود. بدیهی است در صورت واریز به دیگر حساب‌ها امکان استرداد میسر نیست.

تامین لوازم شخصی از جمله تشک، پتو و... بر عهده شخص دانشجو است.

گفتنی است، زمان واگذاری خوابگاه به دانشجویان روزانه غیربومی فاقد حدنصاب لازم ورودی ۱۴۰۱ متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته