دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با پیگیری آنا مشخص شد؛

تعلیق شبانه ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه الزهرا(س) صحت ندارد+ تکذیبیه کمیته انضباطی

تعلیق شبانه ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه الزهرا(س) صحت ندارد+ تکذیبیه کمیته انضباطی
با پیگیری‌های آنا مشخص شد که تعلیق شبانه ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه الزهرا(س) صحت ندارد.
کد خبر : 814249

به گزارش خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، روزنامه هم میهن به نقل از یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه الزهرا نوشت «از تاریخ هشتم تا نهم آبان، متوجه تعلیق شبانه ۱۵۰ نفر از دانشجویان که اکثرا خوابگاهی بودند شدیم که این تعلیق، یک شب پس از تجمع گسترده دانشجویان خوابگاهی دانشگاه الزهرا در نیمه‌شب ۸ آبان‌ماه اتفاق افتاد.»

همچنین در ادامه این خبر از هم میهن اشاره شده است که یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه الزهرا می‌گوید: «از تاریخ هشتم تا نهم آبان، متوجه تعلیق شبانه ۱۵۰ نفر از دانشجویان که اکثرا خوابگاهی بودند شدیم که این تعلیق، یک شب پس از تجمع گسترده دانشجویان خوابگاهی دانشگاه الزهرا در نیمه‌شب ۸ آبان‌ماه اتفاق افتاد. رئیس کمیته انضباطی دانشگاه در پاسخ به پیگیری‌های دانشجویان تعلیقی از تشکیل شدن کمیته برای این افراد جلوگیری کرده و فقط حدود ۷۲ ساعت برای تخلیه خوابگاه مهلت داده است!» دانشجویان تعلیقی که مدت تعلیق آن‌ها یک ماه در نظر گرفته شده، معادل چهار جلسه غیبت و حذف ترم را به عنوان تنبیه خواهند داشت. ضمن اینکه برخی دیگر از دانشجویان نیز با تعلیق شش تا یک ساله روبه‌رو خواهند شد.

گفتنی است، پیگیری‌های خبرنگار آنا در رابطه با صحت و سقم این خبر در تماس با رئیس کمیته انضباطی این دانشگاه نشان می‌دهد که این خبر تحت هیچ شرایط صحت ندارد و جوابیه‌ای برای درج در روزنامه هم میهن به این شرح منتشر کرده است. کمیته انضباطی دانشگاه الزهرا(س) در پی انتشار خبر نقل شده از روزنامه هم میهن و باز نشر آن توسط دیگر رسانه‌ها در خصوص تعلیق تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) و ادعای بی اساس و فاقد مدرک مبنی بر تخلیه خوابگاه توسط این دانشجویان؛ دانشگاه الزهرا(س) ضمن تکذیب خبر فوق با تاکید بر حفظ حق قضایی از نشر اکاذیب؛ خبر منتشره را که به نقل از رئیس کمیته انضباطی درج شده است را کذب اعلام می کند.

انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
۰
ماهی گیری از آب گل آلود روایت این روزهای بدخواهان است.
هلدینگ شایسته