دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1401 - 11:28
قاسمی به آنا خبر داد؛

تشکیل ساختار بازار فناوری و نوآوری شهید سلیمانی

تشکیل ساختار بازار فناوری و نوآوری شهید سلیمانی
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک از تشکیل ساختار هیئت مدیره‌ای و معرفی اعضای بازار فناوری و نوآوری شهید قاسم سلیمانی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 809384

مرتضی قاسمی در حاشیه جلسه کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، تازه‌ترین عملکرد و فعالیت بازار فناوری و نوآوری شهید سلیمانی این دانشگاه را تشریح و بیان کرد: تشکیل ساختار هیئت مدیره‌ای و معرفی اعضا، استقرار دفتر مشاوره بازاریابی و چند هسته فناور دیگر، تشکیل مرکز نوآوری تکنولوژی صنعت و ایجاد دفتر برنامه ریزی منابع سازمانی Erp این بازار در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: انعقاد قرارداد برندسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در زمینه فرآوری رزماری با شرکت فناور و امضای قرارداد مشارکت با دانشگاه آزاد واحد تفرش به منظور تولید قارچ ازجمله اقدامات اخیر دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک در راستای کاهش هزینه‌های دانشگاه از برون‌سپاری سلف غذاخوری و بوفه دانشجویی واحد اراک  خبر داد و گفت: حوزه معاونت دانشجویی علاوه بر نظارت مستمر بر طبخ و کیفیت غذا به راه‌اندازی مجتمع تفریحی، ورزشی و رفاهی برای خانواده‌ اعضای هیأت علمی و کارکنان در ساعات غیر اداری و روز‌های تعطیل موظف شد.

قاسمی بیان کرد: به منظور در آمدزایی و استفاده از ظرفیت فضا‌های ورزشی دانشگاه با پیگیری حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی زمین چمن واقع در مجتمع قائم مقام فراهانی نیز برون سپاری شد و در قسمت نجاری دانشگاه و با تلاش‌های مجدانه کارکنان این قسمت در راستای درآمدزایی غیرشهریه‌ای مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بابت ساخت ۶۰ عدد تریبون به حساب دانشگاه واریز شد.

وی اضافه کرد: برون‌سپاری آبزی پروری و زمین‌های کشاورزی و دامپروری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک نیز درحال بررسی و اخذ مجوز‌های لازم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته