دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زاکانی:

برخی مخازن زباله برای جلوگیری از سوءاستفاده آشوبگران جمع آوری شد/ افزوده شدن 600 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان تهران

برخی مخازن زباله برای جلوگیری از سوءاستفاده آشوبگران جمع آوری شد  افزوده شدن 600 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان تهران
شهردار تهران درباره جمع‌آوری موقت مخازن زباله در برخی از نقاط شهر تهران، گفت: آشوبگران از مخزن و زباله داخل سطل‌ها برای راهبندان استفاده می‌کردند و به همین دلیل به به صورت موقت این مخازن را جمع‌آوری کردیم.
کد خبر : 808900

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران حضور یافت و در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز بررسی لایحه شهرداری تهران درخصوص اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهری در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که در نهایت این لایحه با ۲۰ رای به تصویب رسید.

شهردار تهران درباره حذف مخازن جمع آوری زباله در برخی از نقاط شهر تهران گفت: آشوبگران از مخزن و زباله داخل سطل‌ها برای راهبندان استفاده می‌کردند. 

وی با بیان اینکه تصمیم گرفتیم مخازنی که در معابر اصلی قرار دارند و ممکن است از آن سوء استفاده و راهبندان ایجاد شود را به صورت موقت جمع‌آوری کنیم افزود: تمامی مخازن جایگزین شده‌اند و به دنبال آن هستیم صورت مخازن از این وضعیتی که دارند خارج و صورت جدیدی پیدا کنند.

شهردار تهران درباره افزایش اتوبوس در آغاز سال تحصیلی گفت: هدف‌گذاری اضافه شدن ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در آغاز سال تحصیلی را داشتیم و ۵۹۱ دستگاه بازسازی و اضافه و ۱۰ دستگاه نیز نوسازی شد و به ۶۰۰ دستگاه رسید. 

زاکانی با بیان اینکه سایر اتوبوس‌ها شامل دو گروه ۵۵ و ۲۵۰ دستگاه اتوبوس نیز در حال تحویل است که دوره ای را برای تجهیز بر اساس چارچوب بهره وری در شهر طی می‌کنند. 

وی گفت: ما  به دنبال این هستیم که در مهر، دی و اسفندماه ۱۴۰۰ دستگاه تعهد داده شده را وارد ناوگان اتوبوسرانی کنیم و در حال حاضر  ۴۹ دستگاه بیش از تعهد خود وارد ناوگان کرده‌ایم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته