طرح جامع «تحلیل برند» اجرایی میشود
به گزارش خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا از یزد، محمدرضا دهقانیاشکذری در جلسه مشترکی با دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از اجرای طرح جامع با عنوان «تحلیل برند» در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: «برندسازی و توجه به ظرفیتها»، یکی از اهداف مهم واحد یزد در راستای اجرای سند تحول و تعالی بوده که بهعنوان دانشگاه کارآفرین و مسئله محور در استان، باید به یک برند برجسته و پیشرو در راستای استفاده بهینه از ظرفیتها و توانمندیهای موجود و خلق فرصتها و روندهای تحول ساز مبدل شود.
وی با تشریح توانمندیهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد افزود: این واحد دانشگاهی بهعنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی استان با داشتن توانمندیهای شاخص زیاد از اعضای هیئت علمی مجرب و کارآفرین برتر، امکانات وسیع آزمایشگاهی و کارگاهی بینظیری برخوردار است. با توجه به تغییر نگاه مردم استان به این واحد دانشگاهی بهعنوان برند معتبر در سطوح مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی باید توانمندیها و ظرفیتهای خود را با همکاری همه حوزهها به نمایش بگذارد و دانشگاه را به جایگاهی شایسته در استان تبدیل کنیم که بهعنوان انتخاب نخست هر داوطلب، پژوهشگر و هر متقاضی ورود به دانشگاه مطرح باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد مهمترین اهداف اجرای این طرح جامع این دانشگاه را تحلیل صنعت آموزش عالی کشور، تحلیل مخاطبان دانشگاه، تحلیل برند دانشگاه و تدوین برنامه جامع ارتباطات یکپارچه برند سازی دانشگاه آزاد یزد با مخاطبان جامعه هدف، عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا، با تحلیل صنایع فعال در استان، قابلیتهای برند دانشگاه و نیازهای مخاطبان آن مورد توجه قرار گرفته و وضعیت فعلی دانشگاه از منظر مدیریت استراتژیک برند تشریح میشود.
بخشها و فازهای مختلف طرح تحول برند
مجری طرح «برندسازی» و عضو هیئت علمی گروه آموزشی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز گفت: تیم تحقیقاتی اجرای طرح برندسازی واحد یزد، متشکل از ۱۳ نفر از دانشجویان مدیریت بازرگانی در مقاطع دکتری و ارشد است که با دغدغه رشد و توسعه دانشگاهی که اکنون در این مقوله مشغول به تحصیل هستند و به تحقیق و مطالعه پرداخته و با یادگیری شیوه علمی تحقیق در تیم علمی، بخشها و فازهای مختلف طرح تحول برند این واحد دانشگاهی را اجرا خواهند کرد.
شهناز نایبزاده مهمترین اهداف اجرای طرح را شامل تحقیق و ارزیابی در صنعت آموزش عالی و مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی و شناسایی ظرفیتهای دانشگاه و برنامه جامع ارتباطات یکپارچه توانمندسازی دانشگاه آزاد یزد به دلیل تحلیل جامع وضعیت کنونی جایگاه دانشگاه آزاد یزد در استان بیان کرد.
وی کسب بینش لازم برای برنامهریزیهای آتی با در نظر گرفتن ویژگیهای بومی و نیز دغدغههای استان در زمینه اشتغال و بهویژه دیدگاههای مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در قالب اجرای طرح برندسازی را تأکید کرد.
به گزارش آنا، دانشجویان مجری طرح در این جلسه به ارائه دیدگاهها و نظرات خود در حیطه و فضای کار پرداختند.
انتهای پیام/۴۱۲۱/
انتهای پیام/