دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1401 - 23:00

فروش نهال شلیل درشت در کرج به قیمت استثنایی

برخی از نهالهای میوه شلیل سیبی مانند نهال خرما دارای شناسنامه بوده و مشخصات آنها به طور کامل در شناسنامه نوشته می شود، همچنین خرید نهال شناسنامه دار نوعی خرید امن به شمار می رود و از بروز مشکلاتی احتمالی جلوگیری می کند.
کد خبر : 805268

به گزارش خبرگزاری آنا، از نهالهای ترکیبی پرطرفدار نهال شلیل سیبی می باشد که این نهال برای اولین بار در دانشگاه کمبریج  در آمریکا تولید شد، این نوع نهال در تیپهای مختلف در بازار به فروش می رسد، قیمت انواع تیپهای نهال با یکدیگر متفاوت بوده و بسته به نوع و کیفیت نهال با قیمتهای مختلف به بازار عرضه می گردد.

نوعی از این نهال که نهال سیبی ژنوتیپ نامیده می شود، یکی از نهالها با مقاومت بسیار بالا می باشد، این تیپ نهال به نسبت تیپهای دیگر به مدت زمان بیشتری برای گلدهی احتیاج دارد.

برخی از نهالهای میوه شلیل سیبی مانند نهال خرما دارای شناسنامه بوده و مشخصات آنها به طور کامل در شناسنامه نوشته می شود، همچنین خرید نهال شناسنامه دار نوعی خرید امن به شمار می رود و از بروز مشکلاتی احتمالی جلوگیری می کند.

در برخی مناطق که دمای هوا پایین بوده و سرد می باشد از این نهال استفاده شده زیرا برای این مناطق باید از درختهایی که به سرما بسیار مقاوم هستند استفاده شود.

نوعی از نهال شلیل سیبی وجود دارد که به نهال شلیل سیبی اصلاح ‌شده معروف می باشد که این نهال در برابر آفات و همچنین بسیاری از بیماریهای مربوط به این گیاه مقاومت بسیار بالایی دارد از این رو نیاز به مراقبت کمتری دارد و نگهدای و کاشت آن بسیار ساده است، استفاده از این نوع نهالها برای افرادی که مشغول تجارت و فروش عمده میوه ها می باشند بسیار مناسب است که در آراد برندینگ  می توانید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید، همچنین میوه ی حاصل از این درخت مورد تایید بسیاری از بازاریان و میوه فروشان می باشد.

میزان و مقدار باردهی نهالها با یکدیگر کاملا متفاوت بوده و هر کدام بسته به نوع نهال همچنین میزان رسیدگی شرایط آب و هوایی و اقلیمی که نهال در آن رشد می کند و نوع خاک، میزان آبیاری و غیره باردهی متفاوت دارند زمان کوددهی نیز تاثیر مستقیم بر به ثمر نشستن و باردهی گیاهان دارد، از این رو برای اینکه میوه ها خوب و سالم و به مقدار زیاد برداشت کنید باید تمامی شرایط نگهداری از نهال این میوه را بدانید و به آن نیز عمل کنید.

نهال شلیل در کرج

یکی از شهرهایی که در ایران که دارای نهال و درخت شلیل همچنین نهال انگور است کرج می باشد و کارشناسان اولیه بر این عقیده بودند که هلو بومی ایران است اما با این حال، شکل کشت شده هلو از چین آمده است، دکاندول ادعا می کند که در ادبیات چینی سال۲۰۰۰ قبل از میلاد به هلو اشاره هایی پیدا کرده است.

شلیل جایگاه خوبی در بین میوه های هسته دار دارد و به عنوان سومین میوه معتدل مهم در هند رتبه بندی شده است که در دشتهای شمال هند، کشت هلو در چند سال اخیر جایگاه قابل توجهی پیدا کرده است و هنوز هم زمینه برای زیر کشت بیشتر این میوه وجود دارد، با معرفی گونه های کم سرما، این محصول در دشتهای نیمه گرمسیری رواج یافته است.

فروش نهال شلیل درشت در کرج به قیمت استثنایی

شلیل به عنوان یک میوه تجاری و خانگی در اکثر کشورهای معتدل جهان کشت می شود و کاشت گسترده نهال این محصول در ترکستان و ایران اتفاق می افتد مثل نهال شلیل در کرج ،در سالهای اخیر، شلیل در چندین بخش آفریقا اهمیت پیدا کرده است و این میوه رایج ترین میوه آرژانتین است که برای خشک کردن در فلفل قرمز کشت می شود.

کاشتهای قابل توجهی از شلیل در استرالیا و نیوزلند یافت می گردد و  فرانسه از دیرباز به خاطر باغهای هلو و شلیل شهرت داشته است همچنین در ژاپن هلو جزو میوه های پیشرو است.

نهال شلیل درشت

کشور ایران با توجه به اقلیم چهار گانه ای که دارد می تواند در زمینه فروش و تولید انواعی از میوه و همچنین نهال میوه مانند نهال زرد آلو دارای عملکرد خوبی باشد.

نهال شلیل درشت از جمله اقلامی است که از ایران به کشورهای منطقه صادر می گردد و تقاضاهای زیادی در این رابطه وجود دارد.

همچنین با توجه به اینکه این درخت به طور میانگین 15 سال میوه با کیفیت به شما می دهد می تواند به لحاظ اقتصادی قابل توجیه باشد و خریداران زیادی را به خود جلب نماید.

مجموعه ی ما تجربه زیادی در این رابطه دارد می تواند به کسانی که دوست دارند در این حوزه فعالیت کنند و وارد تجارت نهال شلیل گردند کمک شایانی نماید.

فروش نهال شلیل درشت در کرج به قیمت استثنایی

سابقه درخشان مجموعه ما و همچنین کارنامه موفق این شرکت همگی حاکی از آن است که ما مسیر موفقیت در حوزه انواع نهال شلیل مثل نهال شلیل درشت را به خوبی می شناسیم چرا که بیش از ده سال در این حوزه مشغول فعالیت می باشیم.

شما عزیزان می توانید برای اینکه از خدمات مشاورین ما بهرمند گردید و همچنین جهت خرید عمده نهال شلیل سفید با مجموعه ما ارتباط برقرار نمایید.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها: آراد برندینگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته