دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1401 - 13:46
کوراش قهرمانی جوانان آسیا؛

مدال برنز بر گردن نماینده سبک وزن ایران

مدال برنز بر گردن نماینده سبک وزن ایران
نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم کوراش کشورمان به مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا دست پیدا کرد.
کد خبر : 805100

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، رقابت‌های کوراش قهرمانی جوانان آسیا که از صبح روز گذشته (سه‌شنبه) ۱۵ شهریور در تایلند رسما آغاز شده بود، امروز نیز ادامه یافت.

در روز دوم این رقابت‌ها و در بخش آقایان اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۶۶ و ۷۳- کیلوگرم به روی گیلم رفتند و در بخش بانوان نیز ورزشکاران اوزان ۶۳-، ۷۸- و ۸۷+ کیلوگرم با یکدیگر پیکار کردند.

بر همین اساس در وزن ۵۵- کیلوگرم آقایان "سید حبیب مهنانی" در دور نخست مقابل حریفی از مالزی با ضربه فنی به برتری دست یافت.

نماینده کشورمان در دور دوم نیز، حریف تاجیکستانی خود را نیز ضربه فنی کرد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. "مهنانی" در این مرحله حریف تایلندی خود را با ضربه فنی شکست داد و به رقابت نیمه نهایی رسید.

نماینده کشورمان در نیمه‌نهایی و در رقابتی نزدیک بازی را به ورزشکاری از ازبکستان واگذار کرد و به همراه کوراش‎کاری از تایلند صاحب مدال برنز مشترک این مسابقات شد.

نماینده ازبکستان و ویتنام به ترتیب اول و دوم شدند.

کاروان کشورمان در روز نخست مسابقات کوراش قهرمانی آسیا، به یک طلا، دو نقره و یک برنز دست پیدا کرده بود.

ترکیب تیم‌های اعزامی کوراش کشورمان به صورت زیر است:

پردیس عیدی وندی در ۵۷- کیلوگرم، هدیه یزدانی در ۶۳- کیلوگرم، آتوسا نمامی در ۷۸- کیلوگرم، کیمیا آزموده در ۸۷+ کیلوگرم اعضای تیم دختران ایران هستند که با سرمربیگری بتول پاکروح در این رویداد حضور خواهند داشت.

همچنین سید حبیب مهنانی در ۵۵- کیلوگرم، مهدی قره غاش در ۶۰- کیلوگرم، امیرحسین حبیب زیارت در ۶۶- کیلوگرم، رامین احمدزاده در ۷۳- کیلوگرم، ابوالفضل عفتی ارکان در ۸۱- کیلوگرم، مرصاد احمدزاده در ۸۱- کیلوگرم، امیر محمدی بریمانلو در ۹۰- کیلوگرم، پوریا مهنانی در ۱۰۰- کیلوگرم، محمدرضا وحدانی در ۱۰۰+ کیلوگرم، تیم کوراش جوانان پسران را تشکیل می‌دهند. در این تیم علی مهنان به عنوان سرمربی و محمدعلی ترک‌تبار چلندر به عنوان مربی و احمد خسرویار به عنوان سرپرست، این تیم را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته