دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1401 - 13:59
کوراش قهرمانی جوانان آسیا؛

قره‌غاش مقتدرانه به مدال طلا دست یافت

قره‌غاش مقتدرانه به مدال طلا دست یافت
نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کوراش ایران مقتدرانه صاحب گردن آویز طلا قهرمانی جوانان آسیا شد.
کد خبر : 805103

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، رقابت‌های کوراش قهرمانی جوانان آسیا که از صبح روز گذشته (سه‌شنبه) ۱۵ شهریور در تایلند رسما آغاز شده بود، امروز نیز ادامه یافت.

در روز دوم این رقابت‌ها و در بخش آقایان اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۶۶ و ۷۳- کیلوگرم به روی گیلم رفتند و در بخش بانوان نیز ورزشکاران اوزان ۶۳-، ۷۸- و ۸۷+ کیلوگرم با یکدیگر پیکار کردند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم "مهدی قره‌غاش" پس از استراحت در دور اول حریف خود از چین تایپه را با ضربه فنی کرد. نماینده کشورمان در دور دوم حریف تاجیکستانی خود ضربه کرد و راهی نیمه‌نهایی شد.

"مهدی قره‌غاش" در این مرحله مقابل دیگر نماینده چین تایپه قرار گرفت و ضمن ضربه فنی حریف خود، به دیدار نهایی پیکارها صعود کرد. در مسابقه فینال،  قره‌غاش" حریف هندی خود را شکست داد و مقتدرانه به مدال طلای این دوره از رقابت‌های کوراش قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.

کاروان کشورمان در روز نخست مسابقات کوراش قهرمانی آسیا، به یک طلا، دو نقره و یک برنز دست پیدا کرده بود.

ترکیب تیم‌های اعزامی کوراش کشورمان به صورت زیر است:

پردیس عیدی وندی در ۵۷- کیلوگرم، هدیه یزدانی در ۶۳- کیلوگرم، آتوسا نمامی در ۷۸- کیلوگرم، کیمیا آزموده در ۸۷+ کیلوگرم اعضای تیم دختران ایران هستند که با سرمربیگری بتول پاکروح در این رویداد حضور خواهند داشت.

همچنین سید حبیب مهنانی در ۵۵- کیلوگرم، مهدی قره غاش در ۶۰- کیلوگرم، امیرحسین حبیب زیارت در ۶۶- کیلوگرم، رامین احمدزاده در ۷۳- کیلوگرم، ابوالفضل عفتی ارکان در ۸۱- کیلوگرم، مرصاد احمدزاده در ۸۱- کیلوگرم، امیر محمدی بریمانلو در ۹۰- کیلوگرم، پوریا مهنانی در ۱۰۰- کیلوگرم، محمدرضا وحدانی در ۱۰۰+ کیلوگرم، تیم کوراش جوانان پسران را تشکیل می‌دهند. در این تیم علی مهنان به عنوان سرمربی و محمدعلی ترک‌تبار چلندر به عنوان مربی و احمد خسرویار به عنوان سرپرست، این تیم را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته