دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1401 - 17:53
کوراش قهرمانی جوانان آسیا؛

اولین دشت کاروان ایران/ «عیدی‌وندی» مدال نقره کوراش زنان را کسب کرد

اولین دشت کاروان ایران  «عیدی‌وندی» مدال نقره کوراش زنان را کسب کرد
نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کوراش زنان کشورمان به مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.
کد خبر : 804995

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، رقابت‌های کوراش قهرمانی جوانان آسیا از صبح امروز ۱۵ شهریورماه در تایلند رسماً آغاز شد.

در روز نخست این رقابت‌ها و در بخش آقایان اوزان ۸۱-، ۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم به روی گیلم رفتند و در بخش بانوان نیز ورزشکاران اوزان ۵۷- کیلوگرم با یکدیگر پیکار کردند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم زنان، "پردیس عیدی وندی" پس از پیروزی مقابل حریف ویتنامی خود، به مصاف حریفی از قرقیزستان رفت. وی در یک دیدار نزدیک، حریف قدرتمند خود را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

نماینده کشورمان در نیمه‌نهایی به مصاف ورزشکاری از هند رفت و در این مرحله نیز موفق ظاهر شد و با کسب برتری مقابل ورزشکار هندی راهی دیدار نهایی شد.

عیدی وندی در مبارزه پایانی خود مقابل حریف ازبکستانی، بازی را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت..

در این وزن ورزشکاران تایپه و هند به صورت مشترک سوم شدند.

ترکیب تیم‌های اعزامی کوراش کشورمان به صورت زیر است:

پردیس عیدی وندی در ۵۷- کیلوگرم، هدیه یزدانی در ۶۳- کیلوگرم، آتوسا نمامی در ۷۸- کیلوگرم، کیمیا آزموده در ۸۷+ کیلوگرم اعضای تیم دختران ایران هستند که با سرمربیگری بتول پاکروح در این رویداد حضور خواهند داشت.

همچنین سید حبیب مهنانی در ۵۵- کیلوگرم، مهدی قره غاش در ۶۰- کیلوگرم، امیرحسین حبیب زیارت در ۶۶- کیلوگرم، رامین احمدزاده در ۷۳- کیلوگرم، ابوالفضل عفتی ارکان در ۸۱- کیلوگرم، مرصاد احمدزاده در ۸۱- کیلوگرم، امیر محمدی بریمانلو در ۹۰- کیلوگرم، پوریا مهنانی در ۱۰۰- کیلوگرم، محمدرضا وحدانی در ۱۰۰+ کیلوگرم، تیم کوراش جوانان پسران را تشکیل می‌دهند. در این تیم علی مهنان به عنوان سرمربی و محمدعلی ترک‌تبار چلندر به عنوان مربی و احمد خسرویار به عنوان سرپرست، این تیم را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته