دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1401 - 15:47
امیدی در گفت‌و‌گو با آنا اعلام کرد؛

حضور ۱۴۰ شرکت در نمایشگاه تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع

حضور  ۱۴۰ شرکت در نمایشگاه تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع
رئیس دانشکده مهندسی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از حضور ۱۴۰ شرکت در نمایشگاه تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته خبر داد.
کد خبر : 804791

مهدی امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در نجف‌آباد از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور شرکت‌های فعال این حوزه‌ها در اصفهان خبر داد.

وی اضافه کرد: حضور بیش از ۱۴۰ شرکت فعال و چهره‌های تخصصی، رؤسای شورای شهر و نمایندگان مجلس در این نمایشگاه نقطه عطفی در راستای نگاه ویژه به این صنعت بوده که امید را بین صنعتگران این حوزه تداعی می‌کند.

رئیس دانشکده مهندسی مواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد عنوان کرد: این دانشکده با حضور در نمایشگاه ضمن ارائه و معرفی توانمندی‌های دانشگاه در حوزه متالورژی و صنعت فولاد با معرفی طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی در کنار معرفی توانمندی‌ها و خدمات قابل ارائه مرکز تحقیقات مواد پیشرفته به صنایع اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی در راستای ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت کرده است.

حضور 140 شرکت در نمایشگاه تخصصی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع

امیدی تأکید کرد: حضور فعال اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مواد برای ارائه مشاوره‌های تخصصی برای سایر سطوح صنعت را می‌توان از نقاط عطف برگزاری این نمایشگاه در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته