دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1401 - 12:38

تریدرهای ارز دیجیتال: یاغی‌های امروز، مولتی‌میلیاردرهای فردا

چگونه با پیوستن به انقلابی به نام ارز دیجیتال با تغییرات جهانی همگام شویم، در اقتصاد کشور خود اثر مثبت ایجاد کنیم و خودمان نیز ثروتمند شویم و به آرزو‌های خود برسیم؟ آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ آیا قبلا افرادی اینکار را انجام داده و موفق شده‌اند؟ چگونه؟ این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.
کد خبر : 804595

به گزارش خبرگزاری آنا؛ چگونه با پیوستن به انقلابی به نام ارز دیجیتال با تغییرات جهانی همگام شویم، در اقتصاد کشور خود اثر مثبت ایجاد کنیم و خودمان نیز ثروتمند شویم و به آرزو‌های خود برسیم؟ آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ آیا قبلا افرادی اینکار را انجام داده و موفق شده‌اند؟ چگونه؟ این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.

 

یاغی‌های امروز، مولتی میلیاردرهای فردا

این ادعا نیست؛ بلکه تکرار تاریخ است. مگر یاغی‌های فرانسه در قرن 18 لویی شانزدهم را نکشته و سرنوشت یک کشور کهن را تغییر ندادند؟ مگر در سال 1956 یاغی‌های کوبا به رهبری چه‌گوارا و فیدل کاسترو، باتیستا را زیر نکشیده و دولت جدیدی تاسیس نکردند؟

اما انقلابی‌های امروز نه یک کشور را بلکه جهان را عوض کرده‌اند. کافیست نگاهی به تغییراتی که دنیا از 10 سال پیش تاکنون کرده نگاهی کنید:

چه کسی فکر می‌کرد روزی انتقال پول از این سر دنیا تا آن سر دنیا انقدر آسان شود که حتی نیاز نداشته باشید منتظر ساعت‌کاری بانک بمانید؟ چه برسد به اینکه بخواهید حساب ارزی باز کنید، دلار را در صرافی گران بخرید (و به صرافی کارمزد بپردازید)، سپس به بانک بروید و پول را انتقال دهید (و به بانک کارمزد بپردازید) و دریافت‌کننده نیز آن طرف دنیا به بانک برود، در صف بایستد، پول را دریافت کند (و به بانک کارمزد بپردازد). تازه با وجود تحریم‌ها مگر به همین آسانی بود؟

امروز؟ تراکنش شما میلیون دلاری است؟ همین حالا تمام پولی که می‌خواهید انتقال دهید را ریپل بخرید و به کیف پول طرف مقابل بفرستید. بدون صف، بدون آقابالاسر، بدون فرم پر کردن، بدون نگاه‌های از بالا به پایین کارمند یا رئیس بانک و... . تازه کارمزد ریپل می‌دانید چقدر است؟ به گزارش FOOL فقط 0.00001 از یک XRP و با توجه به قیمت ارز دیجیتال ریپل، دلار 100هزار تومان‌هم باشد کارمزد تراکنش‌های ریپل به ریال کمتر از 1000 تک تومان خواهد بود.

به علاوه، در همین جنگ اوکراین برای رساندن کمک‌های مالی به این کشور نیازی به هواپیما و چمدان و... برای حمل پول نبود. همچنین لازم نبود مردم دنیا کمک‌های خود را به واسطه‌ها بسپارند. هر کسی می‌توانست سر میز غذا از گوشی خود به گوشی زلنسکی پول ارسال کند. هیچ تحریمی نیز جلودار این جریان پول به سمت اوکراین نبود.

حتی اگر نخواهید تراکنش خود را در قالب بیت‌کوین و آلتکوین‌ها انجام دهید و تصمیم دارید خودِ دلار را جابجا کنید بازهم کار آسانی خواهید داشت و فقط 2 مرحله لازم است: 1- خرید تتر 2- واریز تتر به آدرس کیف پول مقصد.

4 نوع ارز دیجیتال داریم:

  1. بیت کوین
  2. آلت کوین (هر ارز دیجیتالی غیر از بیت کوین)
  3. استیبل کوین (دلار دیجیتال)
  4. ارز دیجیتال بانک مرکزی (توکن‌های منسوب به واحد پولی کشور‌ها مانند رمزریال ایران یا دیجیتال یوان چین)

تتر (USDT) معتبرترین استیبل کوین بازار است و هنگام نوشتن این مقاله، با 67.5 میلیارد دلاری که در بازار آن جریان دارد سومین ارزدیجیتال بزرگ جهان بعد از بیت کوین و اتریوم است. به عبارت دیگر، 67.5 میلیارد دلار از پول مردم دنیا در قالب تتر است. خرید تتر نیز نسبت به خرید دلار فیزیکی کارمزد پایینی دارد.

گردش روزانه میلیاردها دلار پول در دنیا بدون وابستگی به بانک، در کمتر از 5 دقیقه برای هر تراکنش و به صورت تقریبا رایگان، این یعنی انقلاب؛ انقلابی که به آن می‌گویند: ارز دیجیتال.

تاثیر ارزدیجیتال در نظام پولی و مالی دنیا

تغییر در نحوه جابجایی پول و توضیحاتی که دادیم فقط یکی از تاثیرات ارزهای دیجیتال در دنیا بوده است. اتفاق بزرگ دیگر این است که امروز صنعت سرمایه‌گذاری از چنگ وارن‌بافت و بروبچه‌های وال استریت رها شده و در دسترس همه قرار گرفته است.

یک کودک می‌تواند پول‌هایش را به جای ریختن در قلک (که روز به روز ارزش آن کمتر شود) در کیف پول ارز دیجیتال خود بریزد (که ارزش آن می‌تواند روز به روز بیشتر شود)؛ یک دانش‌آموز نوجوان برای خریدن پی اس فایو اصراری به پدرش نمی‌کند زیرا برای خودش مثل آب خوردن است. یک دانشجو برای درآوردن خرج تحصیلش دیگر نیاز ندارد که در پیتزافروشی ظرف بشورد. همین موبایل برای او نقش دستگاه چاپ پول را بازی می‌کند. خریدن آن پورشه آبی رنگ، دیگر یک رویا نیست و رسیدن به آن نیز 30 سال زمان نمی‌خواهد.

تمام مواردی که گفته شد مثال‌هایی واقعی در دنیای واقعی هستند که ما دیده‌ایم و آنقدر زیادند که شما نیز اگر دقت کنید خواهید دید.

دانشجویی که گفتم نیازی به ظرف شستن ندارد، خودم هستم؛ نویسنده این مقاله. امروز می‌توانم آن پیتزا فروشی را در کمتر از 5 دقیقه بخرم. فقط منتظرم صاحب‌مغازه تصمیمش را بگیرد که پول نقد می‌خواهد یا ارز دیجیتال. آن‌جا را توسعه خواهم داد و برنامه‌های زیادی دارم. وقتی تغییراتی که دوست دارم را در مغازه اعمال کردم کل کلاس را پیتزا مهمان خواهم کرد و دوستان نزدیکم را نیز هفته‌ای یک‌بار به صرف پیتزا دور خودم جمع خواهم کرد.

البته که به همین آسانی و زیبایی می‌شود پول زیاد درآورد. اما فعالیت در این صنعت وقتی آسان است که سرمایه‌گذاران بدانند چه‌چیزی را چه زمانی بخرند و چه زمانی بفروشند. یکی از اساتید اقتصاد دانشگاه ما می‌گفت برای ثروتمند شدن یک استعداد جزئی کافیست. در مورد ارزدیجیتال فقط باید بتوانید از موبایل یا لپ تاپ استفاده کنید.

ذهنیتی که امروز برای ورود به این بازار شکل گرفته ذهنیت زیبایی است که مردم حتما می‌خواهند اول آموزش ببینند و بعد وارد این بازار شوند. بسیار عالیست. اما آموزش دیدن نه تنها زمان می‌برد بلکه افراد تا بیایند حرفه‌ای شوند کلی ضرر کرده‌اند. البته که گذرزمان لازم است اما می‌توان با استفاده از خدمتی که حرفه‌ای‌ترین و متخصص‌ترین تریدرها به مردم ارائه می‌دهند، در هنگام آموزش نه تنها ضرر نکرد بلکه سود کرد.

این خدمت البته افرادی که حال و حوصله آموزش ندارند (از جمله خودم، همان دانشجویی که می‌خواهد پیتزافروشی بخرد) و فقط پول می‌خواهند را نیز به ثروت می‌رساند. یکی از مشتریان پیتزافروشی که گفتم، نه سواد درست و حسابی دارد و نه حال و حوصله سر کلاس نشستن. اما در ماه نزدیک 40 میلیون تومان فقط خرج تفریح می‌کند. بگذریم که در این 3 سال خانه نو در بهترین منطقه شهر خریده، ماشین مدل بالا سوار می‌شود و بهترین و شیک‌ترین کت و شلوارها را می‌پوشد. همچنین به نوبه خود ارز وارد کشور می‌کند و برای اقتصاد کشور خودش مفید است. اما بدون کلاس رفتن و حتی سواد درست و حسابی، او چگونه این‌کارها را انجام می‌دهد؟ به شما خواهم گفت.

کلید موفقیت من که به زودی بهترین پیتزافروشی شهرمان یکی از دارایی‌هایم خواهد بود، همکلاسی برادرم که در 11 سالگی برای خودش پی اس فایو خرید، همکلاسی خودم که با پول خودش سرویس کامل طلای 18 عیار و آیفون 13 پرومکس خرید و مرد بی‌سوادی که در طول 3 سال به اندازه یک کارخانه‌دار پول درآورد، یک چیز است: سیگنال ارز دیجیتال؛ اما نه هر سیگنالی و نه از هر کسی. ما به بیش از 80 کانال سیگنال سودآور، پولساز و VIP دنیا دسترسی داریم که هرکسی از وجود آنها خبر ندارد و واقعا از این کانال‌ها پول می‌سازیم. انقدر زیاد که من با 1 میلیون تومان وارد بازار شدم و ماه بعد بیش از 10 برابر سرمایه اولیه‌ام پول داشتم.

اتفاق بسیار جالب دیگر این است که دسترسی به هرکدام از این کانال‌ها هزینه بالایی دارد و ارزش مجموع این 80 کانال نزدیک 1 میلیارد تومان به ازای هر ماه اشتراک است. ولی ما فقط با 5 میلیون تومان، مادام‌العمر به این کانال‌ها دسترسی داریم. حتی کار انقدر آسان و زیباست که با نصف این مبلغ نیز می‌توانید به همه این سیگنال‌ها دسترسی داشته باشید. دسترسی‌های 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله را می‌توانید متناسب با بودجه خود تهیه کنید. زیباترین اتفاق این است که افراد با 3 ماه دسترسی به این سیگنال‌ها و ترید کردن، آنقدر سود می‌کنند که خیلی آسان می‌توانند دسترسی مادام العمر را داشته باشند و مثل موشک به سمت آرزوهای خود پرواز کنند.

یاغی‌های امروز در اینترنت انقلاب می‌کنند نه در مقابل قصر لویی شانزدهم؛ آن‌ها موبایل و لپ تاپ لازم دارند نه سنگ و تفنگ و گلوله. یاغی‌های امروز به کشور خود آسیب نمی‌زنند، در خدمت اقتصاد هستند و ارزآوری می‌کنند. یاغی‌های امروز کشته نمی‌شوند، ثروتمند می‌شوند.

برای پیوستن به انقلاب ما "پرشین الیت" را گوگل کنید.

 

انتهای رپرتاژ خبری /

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته