دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 11:53
در گفت‌وگو با آنا

حمید درخشان: استعفا دادم تا به خونه‌به‌خونه شوک وارد شود/ هر چی زدیم به در بسته خورد

سرمربی سابق خونه به خونه گفت: در تمام بازی‌ها بیشترین فرصت گلزنی را داشتیم و حتی در یک بازی دو پنالتی از دست دادیم ولی متاسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.
کد خبر : 80391

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بعد از کناره‌گیری اکبر میثاقیان از هدایت تیم خونه به خونه مدیران این تیم حمید درخشان را جایگزین این مربی کردند اما درخشان در چند دیداری که به عنوان سرمربی در کنار تیم بود نتوانست یک پیروزی کسب کند و بعد از کسب نتایج ضعیف از سمتش استعفا داد.


حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد علت استعفایش از تیم خونه به خونه گفت: «از روزی که به عنوان سرمربی خونه به خونه انتخاب شدم سعی کردم تا تیم را به آمادگی کامل برسانم تا در ادامه مسابقات نتیجه بگیرد. اما واقعا این امر میسر نبود. در تمام بازی‌ها بیشترین فرصت گلزنی را داشتیم و حتی در یک بازی دو پنالتی از دست دادیم . متاسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و هر چی می‌زدیم به در بسته می‌خورد.»


وی ادامه داد: «خونه به خونه از بازیکنان خوب و باکیفیتی برخوردار است و انتظار ما هم از این بازیکنان بالا بود. در این شرایط احساس کردم که تیم نیاز به شوک دارد و با صحبتی که با مدیرعامل باشگاه انجام دادم از خونه به خونه استعفا دادم تا این شوک به تیم وارد شود شاید بتواند در سه بازی آینده نتیجه بگیرد.»


درخشان در رابطه با ادامه کار خونه به خونه با سرمربی جدیدش و شانس این تیم برای صعود به لیگ برتر گفت: «در حال حاضر حسین رحمانی سرمربی تیم است و مهرداد میناوند هم به عنوان کمک در تیم کار می کند. شرایط جدول به گونه ای است که خونه به خونه شانس زیادی برای صعود دارد چون همه تیم‌های صدرجدول با یکدیگر بازی دارند.»


وی در مورد مسائل مالی و تسویه حسابش با باشگاه خونه به خونه افزود: «در چند وقتی که در خدمت خونه به خونه بودم با مدیران این تیم از نظر مالی هیچ مشکلی نداشتیم و الان هم بدون مشکل استعفا دادم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته