دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1401 - 22:11

برگزاری دوره توان‌افزایی اساتید علوم و معارف دفاع مقدس ۴ استان در تبریز

دوره توان‌افزایی اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان برگزار شد.
کد خبر : 803481

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، دوره توان‌افزایی اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان با حضور و سخنرانی  آرش رنجبران دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و امیر دریادار رضا عباسی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی امروز به میزبانی واحد تبریز در سالن پروین اعتصامی رسماً آغاز و در حال برگزاری است.

آرش رنجبران رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز ضمن تبریک هفته دولت و آغاز هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به ارکان انقلاب و پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس با اشاره به فرمایش رسول اکرم(ص) گفت: دو نعمت سلامتی و امنیت تا وقتی هستند قدرش را نمی‌دانیم. امنیت را در این کشور از وجود پربرکت تلاشگران دفاع مقدس داریم.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص بحث جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و یادآوری به نسل های قدیمی تر از وظایف جدی همگان است.

رنجبران افزود: دفاع مقدس یک نعمت بزرگی برای کشور و انقلاب بود و سرمایه سازی ارزشمندی انجام داده که حاصل آن سالهای سال در کشور اثرات و برکاته را نشان خواهد داد.

وی سرمایه سازی‌های دفاع مقدس را برشمرد و گفت: یکی از سرمایه گذاری های الان دفاع مقدس، امنیتی است که داریم. سرمایه گذاری دیگر تقویت روحیه خودباوری است که تلاشگران دفاع مقدس نشان دادند با تکیه بر خودباوری می شود کارهای بزرگی در کشور انجام  و درس بزرگی به همگان داد.

رنجبران حرکت به سمت نوآوری و فناوری علمی را دیگر سرمایه گذاری خواند و افزود: جنگ ها همه جا باعث توسعه می شود .دفاع مقدس مفهوم ویژه داشت اگر امروز این اقتدار را در کشور از نظر توانمندی ها، امکانات و دانش می‌بینید نتیجه دفاع مقدس است.

وی در پایان به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مراقبت از تلاش دشمن برای تحریف واقعیات دفاع مقدس که بسیار مهم است، تاکید کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب