دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

رابطه بین انبوه سازان و بدنه شهرداری نباید به سمت پرداخت رشوه و زیرمیزی برود

داوود گودرزی در دیدار با جمعی از انبوه سازان تهران: رابطه بین انبوه سازان و بدنه شهرداری نباید به سمت پرداخت رشوه و زیرمیزی برود.
کد خبر : 803327

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با جمعی از انبوه سازان تهران پیرامون برخی مسائل و دلایل بروز تخلفات و چالش‌های پیش روی انبوه سازان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به دعوت جمعی از انبوه سازان تهران برای طرح مسائل و بررسی زمینه‌های تخلف در حوزه‌های شهرسازی انجام شد، رئیس سازمان بازرسی شهرداری با بیان اینکه دست همه کسانی را که در پی آبادانی تهران و رفاه شهروندان از طرق قانونی هستند، می‌فشاریم، افزود: در طرح تفصیلی جدید تهران نکات و دغدغه‌های مردم و سازنده‌ها را تا جایی که با اصول اساسی شهرسازی در تضاد نباشد لحاظ میکنیم.

داود گودرزی در ادامه گفت: سازندگان مسکن اقداماتی که به صورت قانونی انجام می‌دهند، ولی دچار دست‌انداز‌های بروکراسی شهرداری می‌شوند را به ما بگویند.

وی افزود: رابطه بین انبوه سازان و بدنه شهرداری نباید به سمت پرداخت رشوه و زیرمیزی برود.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه با کوتاه کردن فرایند صدور پروانه و شفاف سازی آن زمینه‌های مفسده آمیز را کم می‌کنیم، ادامه داد: در بافت فرسوده و مناطق جنوبی تهران مشوق‌های خوبی برای سازندگان و مالکان پیش‌بینی کرده‌ایم.

در ادامه نشست صمیمی بین رئیس بازرسی شهرداری تهران و انبوه سازان تهران، این گروه با طرح این مسئله که طرح تفصیلی کنونی تهران خیلی جواب نمی‌دهد و نواقصی دارد، افزودند: زمان طولانی صدور پروانه و مراحل بعدی از جمله بازدید‌ها و اعلام نظر‌ها علاوه بر ضرر مالی زمینه تخلف را فراهم می‌کند. انبوه سازان تهران تاکید داشتند که یک جا‌هایی مجبور هستیم بین قوانین شهرداری و ذائقه شهروندان، دومی را انتخاب کنیم که مجبور به تخلف می‌شویم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته