دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1401 - 17:53

خرید انجیر سیاه خسروی جیرفت

برای هضم بهتر غذا و رفع ناراحتیهای گوارشی استفاده از انجیر سیاه جیرفت بهترین مورد است به طوری که باید انجیر را با روغن زیتون مخلوط کرده و صبح ناشتا مورد استفاده قرار دهید.
کد خبر : 803315

به گزارش خبرگزاری آنا، در فصول گرم سال به خاطر تبخیر آب بدن و گرم شدن بسیار روده ها افراد زیادی دچار مشکل یبوست می شوند و برای رفع این ناراحتیها بهتر است از انجیر سیاه استفاده شود که به تقویت بدن و افزایش قوای سیستم ایمنی بدن کمک به سزایی می کند، میزان آنتی اکسیدان انجیرهای سیاه نسبت به انجیرهای زرد بسیار زیاد بوده و از پیشروی سلولهای سرطانی در بدن جلوگیری می کند.

برای هضم بهتر غذا و رفع ناراحتیهای گوارشی استفاده از انجیر سیاه جیرفت بهترین مورد است به طوری که باید انجیر را با روغن زیتون مخلوط کرده و صبح ناشتا مورد استفاده قرار دهید، استفاده از این روش می تواند به کاهش وزن شما کمک می کند.

 

چنانچه از قوای جنسی ضعیفی برخوردار هستید و می خواهید خود را قوی و نیرومند سازید استفاده از انجیر سیاه جیرفت می تواند برای شما بسیار عالی باشد، حتی حضرت علی علیه السلام نیز در این باره فرموده است که با مصرف انجیر می توانید باد قولنج را به راحتی درمان نمایید میزان قند انجیر نسبت به میوه های دیگر بیشتر بوده و در صورت مصرف بیش از حد این میوه ممکن است مشکلات زیادی برای شما در پی داشته باشد.

انجیر سیاه خسروی

همان طور که می دانیم میوه انجیر سیاه خسروی یکی از بهترین نمونه های این محصول می باشد که به دلیل طعم شیرین، بافت نرم و خواص فراوانش توانسته در میان دیگر گونه های انجیر، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.

از ویژگیهای این نوع انجیر باید به پوست سیاه و گوشت قرمز رنگی که در وسط آن مشاهده می شود، اشاره نمود و البته طعم شیرین آن باعث شده تا علاوه بر مصرف آن به صورت تازه، برای موارد دیگری نظیر تهیه مربا، ژله، دسر، میوه خشک و غیره استفاده شود.

خرید انجیر سیاه خسروی جیرفت

نکته جالب این جاست که انجیر سیاه خسروی نه تنها میوه ارزشمندی داشته، بلکه برگهای آن هم دارای خاصیت درمانی است، به این گونه که از برگهای پنجه ای شکل این درخت می توان برای دمنوش در طب سنتی استفاده نمود.

یکی دیگر از مزایای انجیر سیاه خسروی، سازگاری نهال آن با بیشتر مناطق ایران است، چرا که برای رویش این نهال نیاز به آب و هوای گرمسیری و نیمه گرمسیری همراه با تابش کامل آفتاب خواهیم داشت و از آن جایی که ارتفاع این درخت بین 4 الی 7 متر می باشد، بنابراین امکان کاشت آن در حیاط منازل مسکونی وجود داشته و ساکنین می توانند در کنار بهره بردن از میوه های درخت انجیر سیاه خسروی، از درخت آن هم به عنوان یک سایه بان در ماه های گرم سال استفاده نمایند.

شما می توانید با تهیه ی جوشانده انجیر و پودر سنجد همراه گل سرخ و یا انجیر خشک آردی به تقویت بدن خود کمک کنید و از ایجاد بلغم در ناحیه معده و روده پیشگیری نمایید.

خرید انجیر سیاه

اگر می خواهید حافظه خود را تقویت نمایید و قدرت یادگیریتان را بالا ببرید خرید انجیر سیاه و استفاده از آن را همواره به شما توصیه می کنیم، شما می توانید با ترکیب انجیر و دانه ی کندر و مصرف چهل روز از این ترکیب میزان سردی مغزتان را به راحتی کاهش دهید و به افزایش یادگیری و تقویت قدرت حافظه یتان کمک به سزایی بکنید.

انجیر سیاه دارای ماده ای به خصوص به نام گوگرد می باشد که برای افزایش میزان تقویت بدن بسیار مفید و موثر می باشد، اگر شوره سر دارید و یا سرماخورده اید بهتر است استفاده از انجیر را در برنامه ی غذایی خود قرار دهید، چرا که مصرف آن به کاهش عوامل بیماری و بهبود آن به طور چشمگیری کمک می کند.

خرید انجیر سیاه خسروی جیرفت

 

اگر به دنبال میوه ای آبدار و شیرین هستید که طبی گرم داشته باشد می توانید روی انجیر سیاه حساب باز کنید، چنانچه قصد خرید انجیر سیاه دارید می توانید به افرادی که به فروش انجیر مشغول هستند مراجعه نمایید.

فیبر بالای انجیر سیاه برای رفع بسیاری از بیماریها تاثیر گذار بوده و جزو میوه های پر خاصیت در جهان می باشد، اگر دستگاه خشک کن دارید می توانید انجیر را در فصول گرم سال خشک نمایید و در فصول سرد سال و در صورت نیاز به راحتی استفاده کنید، توجه داشته باشید که مصرف انجیر برای رفع خشکی پوست نیز بسیار مفید می باشد و استفاده از آن به شما کمک می کند تا همواره پوستی لطیف و سالم داشته باشید.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آراد برندینگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته