دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1401 - 17:47

خرید پودر ژل رویال اصل تازه

پودر ژل رویال اصل محصولی است که با استفاده از ژل رویال کاملا طبیعی و باکیفیت به دست آمده از کندوی زنبور عسل و بدون استفاده از هیچ گونه مواد افزودنی دیگر تولید شده باشد و در این صورت خواص دارویی و درمانی این محصول چند برابر خواهد شد.
کد خبر : 803314

به گزارش خبرگزاری آنا، همانطور که در جریان هستید ژل رویال محصولی است که زنبورهای عسل ملکه در داخل کندوهای خود به صورت طبیعی تولید می کنند و همچون عسل یک محصول ارگانیک به حساب می آید اما با عسل متفاوت است، حال ما قصد داریم خواص پودر ژل رویال اصل را در این مطلب خدمت شما عزیزان عرض نماییم.

این پودر که مصارف گسترده ای در زمینه دارو سازی و درمان بیماریها دارد از ژل سلطنتی رویال به دست می آید و در اصل شکل خشک و پودر شده آن است که ماندگاری خیلی زیادی داشته و طریقه نگهداری راحتی دارد.

خوب است در جریان باشید که پودر ژل رویال اصل محصولی است که با استفاده از ژل رویال کاملا طبیعی و باکیفیت به دست آمده از کندوی زنبور عسل و بدون استفاده از هیچ گونه مواد افزودنی دیگر تولید شده باشد و در این صورت خواص دارویی و درمانی این محصول چند برابر خواهد شد.

اما دلیل اینکه چرا ژل رویال را به پودر تبدیل می کنند به همان مساله بالا رفتن میزان ماندگاری محصول مربوط می شود چون این ماده در حالت طبیعی به شکل خمیر یا مایع دیده می شود و برای مدت زمان زیادی در دمای معمولی اتاق قابل نگهداری نیست، ولی وقتی که به پودر تبدیل می گردد به راحتی می توان آن را در دمای معمولی نگهداری کرد.

خرید پودر ژل رویال

همانطور که می دانید، ژل رویال توسط زنبور کارگر تولید و تنها غذای ملکه در تمام طول عمرش می باشد و برای نگهداری طولانی مدت این ژل آن را به پودر تبدیل می کنند که در این مقاله درباره پودر ژل رویال و همچنین قیمت، خرید و فروش آن برای شما اطلاعاتی را ارائه می دهیم.

این پودر ژل رویال دارای خواصی مانند تقویت پوست، جلوگیری از چین و چروک، التهاب پوست و همچنین با کلاژن سازی که انجام می دهد باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست می شود.

خرید پودر ژل رویال اصل تازه

شما عزیزان اگر قصد خرید پودر ژل رویال را دارید در ابتدا باید اطلاعاتی در مورد خود ژل رویال و همچنین پودر آن به دست آورید تا بتوانید یک خرید به صرفه و با کیفیت را داشته باشید.

این ژل رویال یک ماده دارویی است که از سالها پیش از آن استفاده می کردند و امروزه نیز با آزمایشات بسیاری که بر روی آن انجام داده اند متوجه شده اند که این ژل دارای خواص و فواید فوق العاده بی نظیری می باشد.

این ژل امروزه هم به صورت خام مانند ژل سلطنتی رویال اصفهان و هم به صورت پودر شده ی آن وجود دارد و برای انواع بیماری ها به کار می رود همانطور که می دانید، نباید ژل رویال خام را استفاده نمایید.

پودر ژل رویال تازه

احتمالا می دانید که یکی از مفید ترین و البته مغذی ترین محصولاتی که می توان از زنبور عسل استحصال نمود پودر ژل رویال تازه اصل می باشد که به عنوان غذای ملکه استفاده می شود اما با این حال نوع تقلبی این ماده نیز در سالهای اخیر توسط بعضی از سودجویان تولید شده و به بازار مصرف راه پبدا نموده است.

خرید پودر ژل رویال اصل تازه

همان طور که می دانید پودر ژل رویال تازه به دلیل خواص و مزایای بسیار بالایی که برای سلامتی و به خصوص درمان امراض و بیماریها دارد در سالهای اخیر مورد توجه طیف وسیعی از عموم قرار گرفته و خریداری می شود اما این ماده برای درمان چه بیماریهایی مفید بوده و قابل استفاده خواهد بود موضوعی که ما قصد داریم در ادامه به بیان آن بپردازیم به مطالب بعدی توجه نمایید.

 

امروزه یکی از شایع ترین نوع سرطانهایی که نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز شایع شده است سرطان سینه می باشد که باعث عدم رشد سلولهای پس از مدتی شده و روند آنها را متوقف می کند البته نوع بدخیم این بیماری به سایر بافتها نیز نفوذ می کند و منجر به پخش آلودگی در سایر بافتهای بدن نیز می شود البته راه های درمانی بسیار زیادی از جمله پرتو درمانی شیمی درمانی و جراحی برای این منظور پیش بینی شده است.

اما بسیاری از افراد به دنبال راهی کم خطرتر و البته با عوارض و هزینه پایین تری هستند تا بتوانند با این بیماری به مبارزه بپردازند تعجب خواهید نمود اگر بگوییم ژل رویال و عسل کوهی با خواص اعجاب آور خود کلید حل این معما خواهد بود در واقع این ماده با داشتن اسیدهای چرب غیر اشباع از جمله دکنوئیک اسید مانع از رشد و ترسح هورمون استروزن به عنوان عامل اصلی پیشرفت این بیماری پرداخته و با ضد فعال کردن آنها موجب توقف رشد سلولهای سرطانی می شود به عبارت دیگر ژل رویال با از بین بردن هر گونه التهاب در سلولها موجب افزایش مقاومت و نظم ترشح هورمونی شما در ساختار بدنی تان خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آراد برندینگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته