دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1401 - 17:30

قیمت خرید پتو سربازی تهران

پتو‌های سربازی معمولا به صورت تقریبی دو کیلوگرم وزن دارند که علاوه بر سازمان‌های مختلف می‌توان برای افراد آسیب زده در زلزله، سیل و ... اهدا کرد.
کد خبر : 803311

به گزارش خبرگزاری آنا، امروزه تولید پتوهای سربازی در کشور رشد چشمگیری داشته و توانسته سالانه این کالا را به کشورهای همسایه صادر کند.

خرید پتو سربازی شتری بسیار بالا بوده و  برای مسئولین خوابگاه سربازان این نوع کالا مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

پتوهای سربازی می بایست دارای کیفیت و استانداردهای روز دنیا باشد تا سرباز در زمان استراحت و خستگی آرامش داشته باشد.

در حال حاضر، در صنایع نساجی انواع پتو مسافرتی مارک با درجه ی کیفی به تولید می رسند که دارای بهترین دوخت و مقاومت کشسانی بالا می باشند.

این پتوها در رنگهای کرم، طوسی، یشمی، قهوه ای و غیره به تولید می رسند که دارای طرحهای ساده و مدل دار می باشند.

این پتوها یک نفره دوخته می شوند و سازمان هلال احمر از خریداران عمده ی قیمت پتو سربازی می باشد.

پتوهای سربازی معمولا به صورت تقریبی دو کیلوگرم وزن دارند که علاوه بر سازمانهای مختلف می توان برای افراد آسیب زده در زلزله، سیل و غیره اهدا کرد.

خاصیت پتوهای سربازی نرم و سبک بودن آنها است که می توان در رو و همچنین زیر انداز استفاده کرد.

این پتوها قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند و به دلیل سبک بودن فشار کمی به موتور ایجاد می کنند.

بهتر است دمای آب کمتر از 40 درجه باشد و از پودر شوینده ی باکیفیت شستشو دهید.

همچنین این پتوها مدلهای متفاوت دارند که در اوزان مختلف عرضه می شوند و در بازار با قیمتهای مختلف می توان مشاهده کرد.

خواص پتو سربازی

اگر بخواهیم از خواص پتوی سربازی اطلاعاتی به دست بیاوریم ابتدا باید بدانیم این نوع پتو در دسته پتو نمدی سربازی قرار دارد و از خواص پتوهای سربازی این است که الیاف آن پلی استر و آکریلیت تولید شده که کیفیت آکریلیت بهتر از انواع دیگر می‌باشد.

لذا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود و نوع پلی استر آن چون از نخهای مصنوعی و ارزان تهیه شده لذا قیمت آن نیز مناسب تر است الیاف پلی استر نرم هستند و در کنار این نوع پتو خوابی آرام را می توان تجربه کرد.

قیمت خرید پتو سربازی تهران

اکثر پتوهای سربازی ساده هستند چرا که در بسیاری از مراکز پادگان ها، بیمارستانها و جاهای دیگر از این نوع پتو استفاده می کنند خرید پتو سربازی طراحی زیادی ندارد و چون وزن سبکی دارد کاربرد آن بیشتر می‌باشد ولی رنگهای متنوع و الیاف آن بهم پیوسته و بافت صاف و یکنواخت نیز دارد.

یکی از وسایل مورد نیاز و پرمصرف یک جوان که می خواهد به خدمت سربازی برود پتو می باشد که باید از جنس عالی و با کیفیت تهیه شده باشد که امروز انواع پتوی سربازی نمونه لاکچری آن با رنگها و کیفیتهای مختلف در بازار داخلی به فروش می رسد و در مراکز معتبر این کالا عرضه می شود.

پتوهای از جنس های مختلف تهیه می شود از جمله پشمی، ارگانیک، شیشه ای، پنبه ای و غیره می باشد پتوهای سربازی هم در طرح و رنگهای مختلفی که از میان شتری و طوسی جزو پرفروش ترین رنگها است تولید می شوند.

پتو سربازی قم

تنها شهر مشهد نیست که سالانه زائرین زیادی را مهمان خود می کند بلکه شهر قم یکی از شهرهای زیارتی پرجمعیت است که سالانه تعداد زیادی از مردم به آن سفر می کنند آمار فروش پتو سربازی و پتو مسافرتی چهارخونه بسیار بالاست زیرا در سالهای قبل از کرونا جمعیت بالغ بر ده میلیون در نیمه شعبان به قم آمدند.

قیمت خرید پتو سربازی تهران

در برخی موارد کیفیت خوبی دارد اما شهرهای دیگری مانند مشهد و تهران پتو سربازی تهران وارد کرج می شود.

به طور مثال شهرهای زیادی به دلیل آب و هوای مناسب و نواحی مناسب برای زندگی جمعیت بالایی را به خود جذب کردند کرج شهریست که روزانه دو میلیون جمعیت را به تهران تزریق و شبانه دوباره برگشت میزند پتوهای سربازی کرج همچون روفرشی پتویی در کارخانه های خود کرج تولید می شود

شنیده اند در تهران با قیمت خوبی تولید می شود و در اکثر مواقع فروشندگان مراکز فروش به دنبال قیمت خوب هستند و کیفیت خوبی و از این نظر نه فروش خوب و بالایی عایدشان می شود وگرنه مشتریان از خرید خود راضی می شوند و هیچگاه نه اسمی از این فروشگاه برای معرفی به دیگران می برند و نه خرید دوباره از کالا و فروشگاه می کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آراد برندینگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته