دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1401 - 17:36

قیمت سیم افشان خودرویی استاندار خوب صائب

کاربرد سیم افشان در وسایل برقی و ساختمانی بسیار بالا است و اما در مکانهای رطوبت و مخازن یا قرار گرفتن بر روی کابل کشی مخازن مجاز نیست و نمی تواند کابرد داشته باشد و در عین حال خطرناک و زیان آور نیز هست.
کد خبر : 803128

به گزارش خبرگزاری آنا، سیمها انواع گوناگونی دارند و هر کدام با توجه به عملکردی که دارند استفاده می شوند یکی از سیمهای پر کاربرد سیم افشان می باشد این سیم از نظر ظاهری کمی با برخی سیمها متفاوت است و معمولا برای تولید سیم برق از عنصری به نام مس استفاده می کنند اما در سیمهای افشان وجود آلومینیم نیز دیده می شود اما کاربرد آن در هر جایی موثر نیست از این بسیار نادر است که شما آنها را همیشه ببینید.

کاربرد سیم افشان در وسایل برقی و ساختمانی بسیار بالا است و اما در مکانهای رطوبت و مخازن یا قرار گرفتن بر روی کابل کشی مخازن مجاز نیست و نمی تواند کابرد داشته باشد و در عین حال خطرناک و زیان آور نیز هست.

در کشورمان ایران تولید کنندگان سیم افشان خودرویی با بهرمندی از علم و تکنولوژی روز در کارخانه ها و کارگاه ها مشغول تولید و ممتاژ انواع و اقسام سیم هستند که شامل کابلها، سیم افشانهای مسی و آلومینیمی و خط دار، و غیره می شود.

تولیدات سیم افشان در ایران به صورت اصولی و استاندارد در کارخانه ها و کارگاه ها دنبال می شود و با رد کردن آزمایشات بسته بندی شده و برای ارائه به مشتری در فروشگاه های بزرگ معتبر کشور عرضه می شود.

مجموعه ما با سالها تجربه در تولید و توزیع انواع سیم مفتول آهنی به ویژه سیم افشان که امروزه در حوزه ها متنوعی کاربرد دارد فعالیت می کند.

سیم افشان استاندارد خوب

یکی از نکات مهمی که در هر سیمی باید وجود داشته باشد موضوع استاندارد بودن آن است که سیم افشان این موضوع را کاملا دارا می باشد و دلیل آن مسی بودن و روکش گرانول پی وی سی است که دارد.

از نکات بسیار مهمی که در تهیه سیم افشان باید به آن توجه نمایید عبارتند از:

– میزان ضخامت

– ولتاژ اسمی

– نوشته های روی سیم

– مقدار مقاومت هادی

– مقدار مقاومت روکش سیم

– قطر مفتول هادی

مقاومت سیم هادی افشان باید مساوی با 13.3 اهم بر کیلومتر باشد و اگر بیش از اینها باشد یعنی شرکت سازنده در تعداد رشته های سیم یا قطر سیم دچار اشتباه شده و سیم از حد استاندارد خود خارج شده است.

در مورد قطر اینگونه سیمها باید بگوییم که قطر سیمها متفاوت است برای مثال: سیم 1.5 باید قطرس برابر با 0.25 میلی متر داشته باشد.

قیمت سیم افشان خودرویی استاندار خوب صائب

از مهمترین نکات قابل توجه در سیم افشان استاندارد خوب این می باشد که باید دارای ضخامت مناسبی باشند و اگر میزان ضخامت آن کمتر از حد معمول و استاندارد باشد سیم دچار شکست عایقی می گردد و اگر این میزان یشتر باشد ممکن است کاهش میزان سطح مقطع به وجود باید.

نشانه هایی وجود دارد که شما بتوانید سیم افشان خوب و استاندارد را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید و اگر در خرید این سیمها دقت نکنید می تواند خسارات زیادی به شبکه برق به بار بیاورد که در نتیجه موجب آتش سوزیهای بزرگ می گردد و دلیل آن این است که سیمهای نامرغوب و تقلبی با عایقی بی کیفیت به هنگام قرار گرفتن در معرض حرارت و گرما به راحتی جرفه می زند و آتش سوزی عظیمی را به وجود می آورد.

قیمت سیم افشان صائب

به دلیل افزایش میزان تقاضا برای خرید سیم افشان، مراکز و نمایندگیهای فروش سیم مفتول رنگی در تبریز به صورت تخصصی در زمینه عرضه این محصول فعالیت می‌ کنند و مشتریان و متقاضیان می توانند با مراجعه به این مراکز انواع سیمها را از نظر کیفیت و مرغوبیت با یکدیگر مقایسه کنند و سپس اقدام به خرید بهترین نوع سیم افشان موجود در بازار کنند.

یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی سیم افشان صائب بوده که برای انتقال برق و انرژی در تمامی ساختمانهای اداری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌ گیرد همان طور که خود می دانید سیم مفتول تهران از کنار هم قرار گرفتن چند سیم انعطاف پذیر ساخته شده است به همین خاطر است که میزان مقاومت بالایی دارد.

راه ها و روشهای متعددی برای خرید انواع سیم و کابل وجود داشته و شما می توانید این محصولات را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کنید همچنین قیمت سیم افشان صائب در فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب و ارزان می باشد و شما می توانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بهترین نوع محصول را سفارش دهید.

قیمت سیم افشان خودرویی استاندار خوب صائب

سیم افشان در وب سایت و فروشگاه آنلاین ما به صورت مستقیم به فروش می رسد در نتیجه قیمت آن بسیار مناسب بوده و افراد زیادی تمایل به خرید این محصول از طریق وب سایت رسمی ما دارند و اگر شما می‌ خواهید محصولی با کیفیت را تهیه کنید

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب