دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1401 - 09:37

کلوپ: صددرصد آماده پیروزی بر منچستریونایتد نبودیم/ وقفه‌های زیاد بازی هولناکی برای ما رقم زد

کلوپ: صددرصد آماده پیروزی بر منچستریونایتد نبودیم  وقفه‌های زیاد بازی هولناکی برای ما رقم زد
سرمربی تیم لیورپول گفت: فکر می‌کردیم مقابل منچستریونایتد آماده هستیم اما صددرصد نبود و در نهایت نتیجه هولناکی به دست آمد.
کد خبر : 802859

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، سومین بازی این فصل لیگ برتر انگلیس برای لیورپول بدون کسب پیروزی همراه شد تا یورگن کلوپ در تنگنا قرار بگیرد. قرمزهای آنفیلد این بار برابر منچستریونایتد شکست خوردند تا پس از دو تساوی طعم باخت را نیز حس کنند. حضور در رده شانزدهم جدول برای مدعی قهرمانی اتفاق ناخوشایندی است و با توقعات همخوانی ندارد.

یورگن کلوپ درباره شکست برابر منچستریونایتد که پیش از بازی با لیورپول دو شکست را متحمل شده بود، اظهار کرد: آنها در ابتدا واقعا تهاجمی بودند، مشخص بود که چه اتفاقی خواهد افتاد. اما واقعیت نشان می‌دهد که آیا شما آماده هستید یا واقعا آماده هستید، و منچستری‌ها از ما تهاجمی‌تر بودند. آنها به تیرک دروازه زدند، سپس گل را به ثمر رساندند، سپس ما بازی را به دست گرفتیم و نمایشی را انجام دادیم که می‌خواستیم انجام دهیم. در استفاده از موقعیت‌ها بدشانس بودیم. گل دوم برای حریف بود و به ما کمکی نکرد و اتفاقا به ضررمان شد چون جبران نتیجه را سخت‌تر کرد. سپس قدرت خود را با زدن یک گل نشان دادیم و این یک بازی هولناک با وقفه‌های زیاد همراه شد و قطعاً نتیجه‌ای که می خواستیم نبود.

سرمربی تیم منچستریونایتد افزود: بازی را باختیم و فکر می‌کنم آماده کسب امتیاز بودیم اما صددرصد آماده نبودیم. اگر این یک موقعیت را داشتیم، زمانی که می‌توانستیم مساوی کنیم، بازی تغییر می‌کرد. اما باید به تغییر بازی ادامه می‌دادیم. وقتی شما در موقعیت شکست ۲ بر صفر هستید، پاس‌های نادرست می‌دهید، در برابر تهدید ضدحمله حریف بازی واقعاً دشوار است. ما باید اضطراب را بگیریم و با توپ کار کنیم. باید مطمئن شویم که هیچ کس دیگری مصدوم نمی‌شود، زیرا گزینه دیگری نداریم. من نگران شرایطمان نیستم، ما می‌توانیم بهتر بازی کنیم و لحظات خوبی داشته باشیم. از جدال بعدی باز هم فرصت داریم تا برای کسب پیروزی بجنگیم و به همین دلیل با امید به مسیر ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته