دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1401 - 13:50

ابراهیمی: تاج با چه رویی در انظار عمومی ظاهر می‌شود؟/ اگر کی روش خوب بود در مصر می‌ماند

ابراهیمی: تاج با چه رویی در انظار عمومی ظاهر می‌شود؟  اگر کی روش خوب بود در مصر می‌ماند
مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: تاج با این همه پرونده های حقوقی نباید در انزار عمومی ظاهر شود چه برسد به اینکه نامزد انتخابات شود. 
کد خبر : 802763

ناصر ابراهیمی  در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا گفت: تاج عملکرد خوبی در 8 سال ریاست خود  در فدراسیون فوتبال  نداشته که مجددا کاندید انتخابات شده است. او چه تاجی بر سر این فوتبال  زد جز اینکه بدهی‌های سنگین برجای گذاشت  و هدیه به مسئولان فیفا و ای اف سی داد تا سمتی در این نهادهای اجرایی داشته باشد.

او ادامه داد: تاج هیچ کاری برای فوتبال کشورمان انجام نداده که اکنون کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال شده است. اگر موضوع دست داشتن تاج در اختلاس شرکت فولاد مبارکه اصفهان واقعیت داشته باشد در آن صورت او نباید با این همه پرونده های حقوقی در انظار عمومی ظاهر شود و با رسانه ها مصاحبه کند.

ابراهیمی همچنین بیان کرد: در 44 سال گذشته چندین  رئیس فدراسیون فوتبال عوض شده است و نابسامانی در فوتبال را شاهد هستیم. این موضوع تعجب برانگیز است که چرا  فوتبالمان در 44 سال گذشته در جام ملت ها قهرمان نشده است. امثال دادکان و صفایی فراهانی کنار هستند و کسانی که سررشته ای از ورزش و فوتبال ندارند و پرونده های حقوقی زیادی دارند وارد کارزار انتخابات شدند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره اینکه با انتخاب مهدی تاج برای ریاست فدراسیون فوتبال احتمال بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال وجود دارد ، گفت: کی روش در 8 سال حضورش در تیم ملی فوتبال کاری انجام نداد. همچنین تیم ملی فوتبال  در دوران سرمربیگری کی روش فقط سهمیه جام جهانی را گرفت و به مرحله دوم این رقابتها صعود نکرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اظهارات تاج مبنی بر سودآوری 22 میلیاردی کی روش برای فوتبال ایران گفت: این مبلغ باید به باشگاه‌ها و بازیکنانی که در جام جهانی حضور داشتند داده می شد اما سهم فیفا را به بازیکنان ندادند. اگر کی روش مربی خوبی بود در تیم ملی مصر باقی می ماند.  او 8 سال سرمربی تیم ملی بود اما تیم ملی ما به مرحله بعد جام جهانی صعود نکرد. مهره های خوبی در فوتبال داریم اما دلالان در فدراسیون فوتبال و باشگاه ها رخنه کردند و مانع حضورافراد شایسته در فوتبال کشورمان هستند.

ابراهیمی در خاتمه تاکید کرد: ویلموتس فقط چند ماه سرمربی تیم ملی فوتبال بود و نتایج ضعیفی هم با او کسب کردیم اما الان فدراسیون فوتبال باید 4 میلیون یورو به او بپردازد. تاج یکی از مقصران عقد قرارداد با ویلموتس است، اما او خود را مقصر نمی‌داند و حتی با پرویی بیان می کند که حقوقدانان هم نمی‌توانند از قرارداد ویلموتس ایراد بگیرند. 

انتهای پیام

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته