دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1401 - 19:55
مدیر کل فرهنگی اجتماعی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

اهداف طرح «حامیم» خنثی‌کردن طرح‌ و توطئه‌ دشمنان داخلی و خارجی است

حجت الاسلام کرمی گفت: طرح‌هایی مثل حامیم در خنثی‌کردن طرح‌ و توطئه دشمنان داخلی و خارجی در حوزه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه‌ها طراحی شده است.
کد خبر : 802656

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، مدیرکل فرهنگی اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در نشست هماهنگی کمیته‌های طرح حامیم دانشگاه‌های استان اصفهان بیان کرد: فلسفه حامیم این است که از حالت انفعال در امور فرهنگی خارج شویم و فضا را در دست بگیریم که جریان معاند نتواند فرصت‌ها های پیش رو استفاده نماید و قشر فرهیخته دانشگاه را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد.

حجت‌الاسلام سعید کرمی با قدردانی از خدمات ستاد حامیم استان اصفهان جهت برگزاری این طرح گفت: باید با استفاده از ظرفیت عظیم دانشجویان در بسیج جامعه و شبکه سازی، عرصه فرهنگ را به دست انقلابیون و جهادی‌ها سپرد؛ و با استفاده از دانشجویان دغدغه‌مند و دلسوز اهداف عالیه فرهنگی بر اساس مبانی اسلام و انقلاب و امامین انقلاب را دنبال کرد.

 وی افزود: اگر در امور متوقف شویم و کار از کار پیش نبریم باخته ایم و ضربات هولناکی در فرهنگ سیاست و اجتماعی می‌خوریم و قشر فرهیخته باید جلوی این کار را گرفت و جامعه را به سمت و سوی اهداف عالیه نظام پیش ببرد.

حجت الاسلام مرتضی خوشنویس زاده نیز در این جلسه بیان کرد: علت برگزاری طرح حامیم پیوستن دانشجویان در یک گردهمایی اجتماعی سیاسی و فرهنگی بوده و هست. به دلیل بیماری کرونا بسیاری از اجتماعات سیاسی فرهنگی و اجتماعی دانشجویان برگزار نگردیده است و آسیب عدم حضور دانشجو در دانشگاه و فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی باید با این طرح‌ها و فعالیت‌ها بازبینی و بازسازی گردد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان گفت: هدف این طرح فرهنگی حامیم پیوند اجتماعی دانشجویان و فعالان فرهنگی سیاسی و اجتماعی با ارکان فرهنگی دانشگاه و هم افزایی و همکاری و همدلی در انجام فعالیت‌های ارزشمند فرهنگی در دانشگاه می‌باشد. در این طرح از اساتید مجرب کارکشته استفاده شده تا در این طرح حامیم بخش آموزش با استفاده از منابع معرفی شده دانشجویان را سیراب از معارف اسلامی نمایند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته