«شبههپراکنی»؛ ابزار دشمن در جنگ نرم/ راه مقابله «جهاد تبیین» است
به گزارش خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا از بوشهر، سروش حیدری سنگستانی در جلسه جهاد تبیین که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و جمعی از دانشجویان و استادان و به همت کارگروه شهید فخریزاده دانشگاه برگزار شد با تشریح رسالتهای جدید دانشگاه گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری، ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی، پاسخ به نیازهای جامعه و و ورود اثرگذار به برنامههای اجتماعی از رسالتهای مهم دانشگاههاست.
وی با اشاره به دشمنیها، فتنهها، ناامنیها و اقدامات خصمانه دشمنان انقلاب بر علیه نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران، عنوان کرد: جنگ امروز ما عمدتاً نبرد در میدان جنگ نرم است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید براینکه دشمنان انقلاب و اسلام با همه قدرت و بهکارگیری تجهیزات و ابزارها در عرصه جنگ نرم علیه ایران و مردم ایران وارد عرصه کارزار شدهاند، ادامه داد: یکی از ابزار مهمی که دشمنان برای تحقق اهداف شوم خود از آن بهره میبرند، شبههپراکنی است.
حیدری سنگستانی با بیان اینکه دشمنان با این ابزار به دنبال ضربه زدن به نظام الهی جمهوری اسلامی از طریق بیاعتماد کردن و نابودی عقاید مردم هستند، ادامه داد: مردم، مبنا و اساس قدرت نظام الهی جمهوری اسلامی ایران هستند.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه برای مقابله با جنگ نرم باید از آگاهی و شناخت کافی برخوردار بود، افزود: دشمنان آگاهانه و هدفمندانه باورها و اعتقادات دینی و ملی ما را هدف گرفتهاند که در این سالها گاهی شاهد ریزشهایی در میان افراد انقلابی بودهایم که در جنگ سخت با تمام قوا حضور داشتند.
حیدری سنگستانی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری در تمامی عرصههاست، عنوان کرد: جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است که سازمانها و افراد موظفند دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خوبی بازگو کنند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مسیر از ظرفیتهای موجود بهره گرفته تا نسلی آگاه و با دانش و بینش تربیت کند.
وی تشریح کرد: فلسفه جهاد تبیین آن است که دستاوردهای مسیر طی شده را بیان کنیم و از این غافل نشویم که در این مسیر، با چه دشواریهایی چه دستاوردهای عظیمی به دست آوردیم و با کوچکترین غفلت به سهولت ازبین رفته و نابود شود.
انتهای پیام/۴۰۷۸/
انتهای پیام/