دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 15:48

سارقان حرفه‌ای، دزدان صندوق صدقات

سارقان حرفه‌ای برای تامین هزینه مواد مخدر خود، به سراغ صندوق‌های صدقات رفته و با استفاده از آدامس و سیخ، پول‌های داخل آن را خارج می‌کردند.
کد خبر : 80120

به گزارش گروه اجتماعی آنا، از چندی پیش، گزارشاتی در رابطه با سرقت از صندوق‌های صدقات به پلیس شهرستان کرمانشاه اعلام شد. با اعلام این خبر، مأموران گشت انتظامی برای بررسی موضوع در مناطق مذکور اقدام به گشت‌زنی کرده و برخی نقاط را که احتمال فعالیت و مشاهده متهمان می‌رفت، تحت نظر قرار دادند.


تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه، شب گذشته یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری که در محدوده مذکور در حال گشت زنی بود، متوجه شد افرادی به طرزی مشکوک در نیمه شب کنار یکی از صندوق‌های صدقه ایستاده‌اند که با دیدن مأموران سعی کرد از محل متواری شوند.


پلیس به سرعت وارد عمل شده و مانع از فرار آنها شد و متهمان دستگیر شدند. در بازجویی ابتدایی از مظنونان با پاسخ‌های ضد و نقیض روبرو شدند که این امر به بازرسی بدنی آنان انجامید. در بازرسی بدنی از آنها، یک سیخ تغییر شکل یافته، تعدادی آدامس و مقادیر قابل توجهی مسکوکات و اسکناس مسروقه کشف و ضبط شد.


سرهنگ رضا شیرزادی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در رابطه با این خبر گفت: با توجه به وضعیت مشهود، مأموران متهمان را، به اتهام سرقت از صندوق صدقات به کلانتری منتقل کردند.در بازجویی‌های انجام شده متهمان ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر سرقت وجوه نقد از صندوق صدقات در منطقهاعلام کردند که به خاطر اعتیاد دست به سرقت می زنند. با انتقال متهمین به کلانتری سوابق آنان مورد بررسی قرار گرفت که طی آن مشخص شد مظنونین سابقه‌دار هستند و چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته