دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1393 - 09:58

برگزاری نخستین دور انتخابات انجمن علمی طراحی صنعتی واحد تهران غرب

انتخابات اعضای هیئت مدیره انجمن علمی دانشجویی طراحی صنعتی عصر روز سه شنبه با استقبال دانشجویان و انتخاب اعضای هیئت مدیره این انجمن در سالن اجتماعات دانشکده فنی برگزار شد.
کد خبر : 8003

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، انجمن علمی طراحی صنعتی پس از اخذ مجوزهای مربوطه و طی روند قانونی با هدف ترویج علم ارتباط دانشجویان با روشهای نوین آموزشی، پژوهشی و همچنین محلی برای ارائه دستاورهای علمی خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از بهمن سال جاری آغاز به کار کرد.


این انجمن در نخستین گام‌ها یک ماه پس از اخذ مجوز انتخاب اعضای هیئت مدیره را در دستور کار خود قرار داد، که مطابق با هماهنگی‌های صورت گرفته و حضور پر رنگ دانشجویان واحد از میان ۱۳ نفر متقاضی عضویت در هیئت مدیره با بالا‌ترین رای هفت نفر به عنوان نمایندگان دانشجویی به عنوان هیئت مدیره انتخاب شدند.


پیش از برگزاری انتخابات نامزد‌ها با در اختیار داشتن وقت معین به ارائه برنامه‌ها و دلایل خود برای حضور در هیئت پرداخته و در این بین دانشجویان سوالات و مواردی مورد نیاز را رو در رو در وقت تعیین شده مطرح کردند.


انجمن علمی دانشجویی طراحی صنعتی در برنامه‌های آتی انجام سخنرانی، گارگاه‌های علمی و پژوهشی و برگزاری مسابقات علمی کشوری را در آینده نزدیک در برنامه‌های خود گنجانده است.


اسامی منتخبان دانشجویی برای حضور در هیئت مدیره انجمن علمی بدین شرح است، سامان صادقی، پیمان نکته‌دان، علی فلاحی، امین زندیه، مصطفی حامدی نیک و به عنوان اعضای اصلی و اعضای علی البدل: میلاد شکروی، محمد مهدی الهیاری و بازرس جلال شریف‌زاده.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته